Tuntuu että mieheni tekee henkistä eroa minuun
Tuntuu että mies yrittää ottaa jonkinlaista henkistä eroa minusta. Olemme olleet yhdessä niin monta vuotta, että se ei varmasti ole helppoa. Huomaan sen monista pikkujutuista. Miten ennen kuin olen sanonut jotain hän on pitänyt siitä ja se on saanut hänet hymyilemän, mutta nykyään saa ärtyneeksi. Koskettelemme toisiamme päivittäin ja suukottelemme ym. mutta tuntuu että hänen kosketuksestaan puuttuu ajatus, se on mekaanisempaa ja otteet ovat harkitsemattomampia kuin ennen.
Minulla on tosi hyvä intuitio ihmisten suhteen ja etenkin mieheni suhteen ja se tässä on pelottavinta kuin aistin nämä muutokset. Aivan kuin hän henkisesti yrittäisi vierottaa itseään minusta, jotta olisi helpompi jättää minut. Sanoo rakastavansa ja varmasti rakastaakin, niin kauan olemme olleet yhdessä. Mutta ehkä ei tunne samalla vahvuudella enää tai jotain on tapahtunut hänen rakkaudelleen. Ja olen niin surullinen.
Pettämisepäilyt voi unohtaa. En jaksa selittää miten ja miksi, mutta voin sanoa että tiedän ettei liity tähän tilanteeseen.
Kommentit (5)
varmaan enemmän kuin koskaan aiemmin, sillä on joutunut töissä erittäin ikävään välikäteen ja tilanne siellä jatkunut jo jonkin aikaa, mutta en tiedä voiko käytös liittyä pelkästään siihen :-(
Tai ehkä tuo stressi saa hänet irrotautumaan minustakin:-(
Itkeskelen täällä vain.ap
Ota häneltä poskeen
Se yleensä auttaa.
Hah, joo totta, yleensä sen jälkeen on iloinen jonkin aikaa, mutta nyt tuntuu että seksikään ei häntä kiinnosta kuten ennen.ap
niin ajatus on helposti muualla ja keskittymiskyky vajavaista. Kyllä käytös voi liittyä pelkästään siihen. Hieman ymmärrystäsi miehesi kaipaa, ei luulottelua tai lisä syyllistämistä.
varmaan enemmän kuin koskaan aiemmin, sillä on joutunut töissä erittäin ikävään välikäteen ja tilanne siellä jatkunut jo jonkin aikaa, mutta en tiedä voiko käytös liittyä pelkästään siihen :-(
Tai ehkä tuo stressi saa hänet irrotautumaan minustakin:-(
Itkeskelen täällä vain.ap
mahdollista, että miehesi olisi masentunut tai stressaantunut?
Oletko ottanut asian puheeksi suoraan miehesi kanssa? Siis muutakin kuin kysymällä rakastaako?