Voiko muka 9v pitää tällaista mekkoa??
http://www.boden.co.uk/en-GB/Girls-8-16yrs-Dresses/93043/Girls-8-16yrs-…
Sisko tilasi omiin häihini lapselleen ja minusta tuo yläosa on liian aikuismainen. Käskin ostaa boleron tms.
Kommentit (22)
En huomaa minkäänlaista "liian aikuismaista" tuossa yläosassa. Tosi kiva pikkutytön mekko.
Kyllähän tuo mekko liian aikuismaisesti yrittää rintoja korostaa. Ettekö te muut muka sitä huomaa?
lapsensa saa pukeutua?!? Minä ainakin hämmentyisin ja loukkaantuisin, jos joku yrittäisi tulla minulle sanelemaan, mitä puen omalle lapselleni juhlatilaisuuteen päälle.
Ja siis haluaisinpa nähdä sen AIKUISEN, joka häihin sonnustautuisi tuollaiseen mekkoon. Todellakin on lasten mekko ja lapselle suunnatun näköinen kaikin puolin.. Ja miten niin "korostaa rintoja"? Eihän 9-vuotiaalla ole vielä rintoja.
erikoinen leikkaus, kyllä tuo paremmin sopisi vähän isommalle. Onhan tuon mekon kokovalikoima 8-16v, harvoin näkee valikoimissa samoja mekkoja noin isolla ikähaitarilla.
en laittaisi 9vuotiaalle. Tuo miehustan "M-kaarre" jotenkin korostaa rintoja, vaikka lapselle suunnattu. Muuten tosi kiva
MInusta mekko on ensinnäkin susiruma. Eli en usko, että 9v suostuu pukemaan sitä päälleen.
En minäkään näe mitään aikuismaista tuossa. Oikein söpö mekko.
Omalla tytölläkin on ollut hihaton mekko kevät juhlissa eikä mulla ole moista tullut mieleenkään ettei ole voinut sitä päälleen laittaa.
Mun mielestä tuo on kuosiltaan nätti ja varmasti tyttönikin tykkäisi. Yläosa saisi kyllä olla lapsekkaampi.
MInusta mekko on ensinnäkin susiruma. Eli en usko, että 9v suostuu pukemaan sitä päälleen.
Rintojen korostaminen pikkutytön mekossa on se ongelma.
Omalla tytölläkin on ollut hihaton mekko kevät juhlissa eikä mulla ole moista tullut mieleenkään ettei ole voinut sitä päälleen laittaa.
erityisen aikuismaista tai rintoja korostavaa. Olkaimetkin ovat kunnolla leveät, eikä mekossa ole mitään erityistä "kuppiosaa".
En kyllä itse pidä tuosta mekosta (en ostaisi tyttärelleni), mutta mitään sopimatonta siinä ei kyllä ole.
mutta se on minun mielipide.
mutta se on minun mielipide.
se kun on kovin yksilöllistä.
saattaa jäädä vähän tyhjää pussia 9-vuotiaalle tissien kohdalle.
Tässä on saman puljun vintagetyylinen mekko joka sopii paljon paremmin alle teini-ikäiselle.
http://www.boden.eu/en-GB/Girls-1H-12yrs-Dresses/33229/Girls-1H-12yrs-V…
Joillain 9-vuotiailla on kyllä jo vähän rintojakin,se kun on kovin yksilöllistä.
saattaa jäädä vähän tyhjää pussia 9-vuotiaalle tissien kohdalle.
mitään liian aikuismaista.