Onko hän mies vai nainen?
Tämä setan puheenjohtajan puoliso
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/2005/galleria/index7_8.html
Kommentit (12)
Se joka oli pukeutunut mekkoon vai se joka oli pukeutunut pojaksi?
Mitä sekoilua toi nyt on? Jos on nainen, käyttää naisen vaatteita.
Pukeutukoon sitten miehekkäisiin naistenvaatteisiin. Ei tarvi missään prinsessamekossa esiintyä, mutta toi on naurettavaa. Ja miksei vaihda sukupuolta, jos on niin vahvasti mies? MItenhän kävisi parisuhteen... jos toinen ei tykkääkään miehistä.
Sekavaa! Jos haluaa olla naisen kanssa (siis nainen), miksi valitsee naisen, joka pukeutuu kuin mies ja on kuin mies???? Luulisi, että haluaa nimenomaan naisen. Selittäkää nyt joku asiaa paremmin tunteva.
Jos kuvankaunis malli olisi näin tehnyt, olisi se mahdollisesti ollut vain persoonallista ja tyylikästä...
Musta on kaunista ja te olette super-outoja, jos vaatteet teistä määräävät ihmisen sukupuolen!
tosin sehän on kyllä jokaisen oma asia. Minä itse lepakkona en todellakaan haluaisi naista joka on kuin mies.
on mies.Ns.transmies eli syntynyt naiseksi ja korjataan mieheksi.Aarnipuu itse on bi.Heillä on kolme lasta.
No, tässähän on kyse lesboparista, transseksuaalisuus on jotain ihan muuta.
Vierailija:
No, tässähän on kyse lesboparista, transseksuaalisuus on jotain ihan muuta.
Vierailija:
Jos kuvankaunis malli olisi näin tehnyt, olisi se mahdollisesti ollut vain persoonallista ja tyylikästä...Musta on kaunista ja te olette super-outoja, jos vaatteet teistä määräävät ihmisen sukupuolen!
Nainen tietysti! Setalaisissa vähemmän heteroja, mutta ei sekään ole mahdottomuus. Mutta tässä on naispari.
Tai siis olen jostain lukenut, että tämä Setan pj on lepakko...