Kiusallista töissä
Mulla on kiusallinen tilanne töissä. Itse oon omasta mielestäni ainakin ihan onnelisesti naimisissa, perheellinen, keski-ikäinen mies. Duunipaikalla on vähän yli 40:nen eronnut rouva, joka tunnetaan siitä, että hänellä on ollut "työpaikkahoitoja" aikaisemminkin. Meillä on ollut pari vuotta sellaista huulenheittoa, mutta mitään syvemmälle menevää ei ole ollut. Nyt kyseinen henkilö on alkanut, ainakin mun mielestä tekemään tikusta asiaa, että pääsee mun kanssa juttusille. Kyseessä on pyöreähkö nainen, joka on rintava, persevä ja reitevä. Aina kun hän tulee juttusille, niin tulee niin lähelle, että rintamus osuu mua rintaan ja katsoo suoraan silmiin. Häiritsee, koska tavallaan siinä on kyseessä ihan suoraa flirttiä syvempää. Itseä ei kiinnosta aloittaa mitään sähkläämistä, mulla on kotiasiat kohdillaan. Mua häiritsee kuitenkin, kun hän on alkanut "vilauttelun". Mukamas vahingossa vähän helma nousee ja kyykistelee niin, että rintamus näkyy kaula-aukosta. Oon ollut huomaavinani, etten oo ainoa uhri, vaan duunisaa on pari muuta tyyppiä, joka saa saman kohtelun. Vilauttelu meni sitten pikkujouluissa pitemmälle. Menin välissä vessaan käymään ja siinä käsiä pesiessä ampuu tää sisään ja valittaa, et naisten veskistä on paperi loppu. Nappaa paperia rullasta ja vetää helman korviin ja pyyhkii piparin siinä mun silmien edessä. Aika hämmästyneenä siinä kattelin ja siinä sitten ryin ja sanoin, et pitää mennä. Tää vaan asettelee pikkuhousuja ja vetäälopuksi sukkahousut sitten ylös ja lähtee. Kukaan muu nainen ei valittanut, että paperi on loppu. Melkein tekis mieli tehdä ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä. Aika raskasta on välillä tulla duuniiin.