Mitä ajattelet, jos 34 vuotias on sinkku?
Kommentit (17)
En yleensä spekuloi tuollaisia, koska syitä voi olla miljoona. Yksin viihtyvä, parisuhdekammoinen, eronnut, pitää useiden ihmisten tapailusta kerralla joten ei sitoudu, halu opiskella tai luoda uraa yksin ilman häiriötekijöitä, mitä vain...
Ellei hän itse tuo asiaa esille ja keskustelunaiheeksi.
Jokaisen elämäntilanne on erilainen. Itsekin olin sinkku kolmekymppiseksi ja minulla on nelikymppisiä sinkkuystäviä. Korkeintaan joskus vähän käy kateeksi vapaa elämä.
Joku on sinkku, joku naimisissa, joku eronnut, joku karannut, joku leski. Mitäs siitä nyt pitäisi ajatella?
Omassa kaveripiirissämme on noita kaikkia. On uusioperheita, yh-perheitä, ulkomaalaistaustaisia perheitä, persuja, vihreitä, kokoomuslaisia, sossuja, kristittyjä, muslimeita, ateisteja, budddhalaisia, tavallisia ydinperheitä, sinkkuja, leskiä, polyamorisia, jne.
Emme jaottele ihmisiä heidän ikänsä, parisuhteidensa, ihonsa värin, mielipiteidensä, perheidensä koon tms. perusteella. Vaan sen mukaan, onko heidän kanssaan mukava ja hyvä ja mielenkiintoista olla.
Jos kuulen, että on sinkku 34-vuotiaana ekana tulee mieleen, että on juuri eronnut pitkästä suhteesta ja jäänyt sinkuksi.
hän on eronnut tai hänessä on joku vika, valitettavasti. Vika voi olla esim. se, ettei osaa olla toisen kanssa, mt-ongelmat, päihdeongelma, narsistisia piirteitä ettei kukaan jaksa sellaista jne.
nykyäänhän sinkkuus jopa koko elämän mittaisena valintana on varsin tavallista.
joka olen 34v. sinkku. Viime vuonna eronnut pitemmästä suhteesta. Ei uutta miestä löydy sormia napsauttamalla.
Mutta hyvin vaikea sanoa tarkemmin, kun ei tunne ihmistä.
nainen, niin ajattelee että on varmasti puutteessa. (Kuitenkin todennäköisesti vilkkaampi seksielämä kuin suhteessa olevalla :D )
Jos mies, niin ajattelee, että hirveä pelimies tai sitten peräkammarin poika.
samalla tavalla vaikka tutustuisin häneen vaikka olisi parisuhteessa..
Jos on nainen: On hienoa, jos on vielä niitä naisia, jotka ovat kärsivällisiä etsiessään unelmiensa miestä.
Jos on nainen: On hienoa, jos on vielä niitä naisia, jotka ovat kärsivällisiä etsiessään unelmiensa miestä.
Kyllä tuossa iässä alkaa kauneus "happanemaan", siis miehen mielipide. Se paras kukoistuksen aika alkaa olla ohi niin kauneuden, rakkauselämän, lapsenteon kuin elämän valinnanmahdollisuuksienkin suhteen.
Ikisinkut ovat tuossa iässä jo kasvaneet liian itsenäisiksi, niiden kanssa parisuhde ei onnistu. Eronneet yh-äidit, no, ei toivottomia mutta vaatii hurjasti työtä saada joku mies, kannattas jo odottaa että saa lapset itsenäisiksi, vähintään 15-ikäisiksi. Ikiseurustelijat, näillä on joku vika kun asiat ei mene kuten luoja on tarkoittanut.
Joo joo, usea vetää varmasti herneen nenään, mutta eläinten tarkoitus on lisääntyä mahdollisimman tehokkaasti. Ja me olemme vain eläimiä, nisäkkäiden alaryhmää, kädellisiä ja apina-haaraa, olemme ainoa suurin piirtein karvaton apinalaji.
Olen nyt 34-vuotias sinkkunainen. En koe että valinnan mahdollisuuksia on enempää tai vähempää kuin 18-33 vuotiaana - niinhän jotkut miehet haluavat uskotella (että olisi vähemmän) ollakseen muka itse parempia ilmeisesti. Jos miehillä on halu kaksikymppisiin tai itseään nuorempiin naisiin vain, se on heidän ongelmansa. Moni mies voi olla varattu jo, sillekään en voi mitään. Olivat he varattuja aiemminkin jos olivat... Lisäksi jo parikymppisenä mies saattoi valita minuakin nuoremman. En voi ottaa siitä vastuuta. Emme me naiset voi kadota tietyn iän saavutettuamme. Vaan elämä alkaa ja jatkuu. Oikeaa ei löydä noin vain suomessa, ja siinä pitää olla kahden ihmisen kiinnostus. Ei ole auttanut että minä vain kiinnostun, tai vain toinen. Kaikki on monimutkaista sinkulle suomessa, ellei käy luonnostaan paikoissa joissa on väkeä ja on rahaa tehdä jotakin. Olen ymmärtänyt että miehillä ei ole halua juuri tutustua uusiin naisiin, koska kiinnostavilla miehillä on aina joku ja tarjontaa. Eivät ok miehet ole ainakaan treffipalstalla näkyneet. Ja se on mielestäni tietoinen valinta heiltä! Treffipuolelle olisi helppo klikata. Se tarkoittaa että heillä on jo elämä täynnä sitä mitä he haluavat, tai odottavat sitä muualta. Olisiko syytä muuttaa ulkomaille joskus, kun rahatilanteeni on parempi.
Miehet ovat tavanneet luultavasti opiskellessa tai työssä jonkun, ehkä tuttujen kautta. Baarista tai kotipaikkakunnalta, sattumalta kenties tai kohtalon sanelemana. Itselläni ei ole sellaisia kuvioita. En harrasta myöskään sählyä kuten miehet tai muuta sellaista. Yhtä huono miestilanne oli silloin kuin olin nuorempi, yhtä varattuja he olivat. :) Siirtymäsuhteitako ne sitten harrastavat, joku nainen odottaa kun "vanha suhde kuolee". :( Joillekin on valmiiksi katettu ja toiset ovat ajopuuna joella elämässä. Ehkä nämä arvoitukset joskus selviävät. Miehet löytävät helposti juuri nuoren naisen, koska nuoremmat ovat avoimia, eivätkä pelkää alistamista. -Joskus tuntuu että joillakin miehillä on valmiiksi niin paljon ihmiskontakteja, etteivät muut mahdu enää mukaan. Vai miten on.
"Olen ymmärtänyt että miehillä ei ole halua juuri tutustua uusiin naisiin, koska kiinnostavilla miehillä on aina joku ja tarjontaa."
Tai haluavat he tutustua nuoriin naisiin. Jos olen liian vanha muka, miksi asun enää täällä.
No mitä ajatella?Petturi?On petetty?Työtön,köyhä ja juoppo?Onko vielä neitsyt?Ei tule kaapista ulos?
Mitä ajatella jos 55 vuotias on sinkku ja lapseton?
Tyhmän tarpeeton kysymys,ellei kerro henkilöstä enemmän.
hyvä saalis