Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin mies ei pääsekään matkalle vaimon leikkauksen vuoksi!

Vierailija
04.02.2013 |

Vaimo sai ajan pieneen toimenpiteeseen, josta ei saa edes sairaslomaa. Tehdään paikallispuudutuksessa. Verrattavissa luomenpoistoon. Vaimo vain pelkää, että nyt on sitten syöpä (eikä edes ole.. ja vaikka oliskin, eihän viikon matka sitä muuksi muuttaisi edes) ja mies joutuu sen takia jäämään pois reissusta. matkaa ei saa enää peruttua edes. Raha meni, matka jäi tekemättä.

Sillälailla. Ei voi ymmärtää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se vaikeeta näköjään. Miehen pitää olla turvana ja sillä hyvä, vissiinkin. Taitaa olla aika ressukka tuo vaimo.

ap

Vierailija
2/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se vaikeeta näköjään. Miehen pitää olla turvana ja sillä hyvä, vissiinkin. Taitaa olla aika ressukka tuo vaimo.

ap

voi aikaa muuttaa, julkisella en edes yrittäis. Mitä se sua haittaa, jos mies on turvana naiselleen? Anna mä arvaan, olet toinen nainen, ja jäi reissu ny väliin? Miksi muuten skitsoisit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rahaa menee useita satasia turhaan. Ymmärtäisin, jos olisi oikeasti kyse jostain suuresta jutusta. Tyyliin jalka paketissa, isompi leikkaus tms.. jolloin miehen tarvitsisi olla kotona myös apuna. Mutta tää on tosiaan vähän kuin luomenpoisto. Ei rajoita normaalia elämää eikä siitä saa edes sitä sairaslomaa kuin maks. toimenpiteen ajan tai sen päivän. Juu, en pidä naisesta muutenkaan. Toinen nainen en ole..

ap

Vierailija
4/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syövän pelko on varmasti niin iso asia jännittää ja pelätä, että ei luulisi kenenkään muun napaa kutittavan jos puoliso jää tukemaan. Ja ihan se ja sama kait se syy on, mies lienee ihan kuitenkin vastuussa itse omista päätöksistään ja jos on päättänyt jäädä vaimon tueksi niin onko se nyt sitten kovinkaan asiallista toisten sitä ruotia ja messuta.

Lapsellista vauhkoamista sinulta tuollainen jos toisella tärkeysjärjestys menee nyt noin.

Vierailija
5/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rahaa menee useita satasia turhaan. Ymmärtäisin, jos olisi oikeasti kyse jostain suuresta jutusta. Tyyliin jalka paketissa, isompi leikkaus tms.. jolloin miehen tarvitsisi olla kotona myös apuna. Mutta tää on tosiaan vähän kuin luomenpoisto. Ei rajoita normaalia elämää eikä siitä saa edes sitä sairaslomaa kuin maks. toimenpiteen ajan tai sen päivän. Juu, en pidä naisesta muutenkaan. Toinen nainen en ole..

ap

etkö pidä kaveristasi??

Vierailija
6/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikin.. jonka kanssa olen hyvin vähän tekemisissä juuri siksi, että maailmankuvamme ei vaan kohtaa.

ap

Vierailija
7/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vain nauttia kaverisi seurasta matkalla? Miksi se mies on niin oleellinen olla mukana?

Vierailija
8/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikin.. jonka kanssa olen hyvin vähän tekemisissä juuri siksi, että maailmankuvamme ei vaan kohtaa.

ap

10 korjaa. Siis kaverin mies kyseessä ja mies ei tule mukaan koska vaimo menee leikkaukseen. Silloinhan kaverisi on juuri se vaimo? Tai sitten mulla ei tähän aikaan vuorokaudesta leikkaa, sorry :D

Vierailija
9/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

10 korjaa. Siis kaverin mies kyseessä ja mies ei tule mukaan koska vaimo menee leikkaukseen. Silloinhan kaverisi on juuri se vaimo? Tai sitten mulla ei tähän aikaan vuorokaudesta leikkaa, sorry :D

just ihan samaa...

Vierailija
10/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmat kavereita. Mies enemmän. Mutta ei se nyt oikeastaan kuulu tähän. :)

ap

Vierailija
11/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluaisit lähteä kaverisi miehen kanssa reissuun, mutta mies ei pääse koska kaverisi pelkää sairastuneensa syöpään?

En minä ainakaan tykkää jos joku kaveri lähtisi reissuun mieheni kanssa ja itse joutuisi jäämään kotiin ö.ö

Vierailija
12/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan outo asema minusta muutenkin, jos on joku kaveriporukka, johon tämä pariskunta kuuluu, niin miksi mies vain on ollut lähdössä, mutta ei nainen. Mitä sinä muuten siitä miehestä välität, eihän tuo rahanmenetys ole kuin hänen ongelmansa, ja hän on valinnut sen tärkeimmän. Itselleni tulee mieleen, että olisitko mustasukkainen?

Vierailija
13/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halunnut alunperinkään. Lähtijöitä vajaa 10. No, ei lähde sitten mies, näin se asia on. En vaan ymmärrä, että pienen toimenpiteen vuoksi homma peruuntuu miehen osalta. Ihan toisaalta huvittaa, että jos iotselläni olii esim. hammaslääkäri ja vedettäis yks hammas pois, niin mies ei pääsis reissuun.. Noooo.. meitä on moneen junaan. Kunhan vaan jaoin tämän kanssanne sillä en ymmärrä tän naisen järjenjuoksua.

ap

Vierailija
14/14 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeintähän tuossa on se, että nainen tarvitsee miehensä tukea, ja sellaisen paikan tullen sitä myös saa. Minusta tuo meni ihan niinkuin pitikn, eikä sitä tosiaan toisille tarvitse selitellä, miksi toimii niinkuin toimii.