Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki olettavat, että 20-25 vuotiaat ovat bilehileitä?

Vierailija
04.02.2013 |

Ja sitten yhdessä yössä kun täyttää 25, niin aikuistuu ja biletys loppuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston pari ekaa vuotta: mahtavia bileitä, HAALARIT!

Sitten alkaakin saada jalkaa työelämän oven väliin... baarissa jaksaa käydä lähinnä "muistelemassa vanhoja hulluja vuosia" tosin vanhat tutut paikat alkaa lopetella ja uudet paikat ja uudet prinsessat valtaa lavan.

Vierailija
2/8 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen käynyt baarissa vuosi sitten.

T: 23v vähemmän bilehile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tietää, että tuossa iässä älyttömän moni bilettää, ja tasan kaikki tietää, ettei se yhdessä yössä jää...

Vierailija
4/8 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 21-vuotias ja kyllä ne pahimmat biletykset loppui jo 18-vuotiaana. Joskus 15-17v olin ehkä "villeimmilläni", baareihin kun pääsi oli jo varsinaisesta ryyppäämisestä hohto mennyt. En ikinä oppinut viihtymään baareissa, liian kova meteli, liian kallista juomaa, liikaa ihmisiä ja muutenkin rasittavaa. Inhoan krapulaa enkä erityisemmin muutenkaan pidä humalassa olemisesta.

Viimeisen kahden vuoden aikana olen tainnut käydä baarissa ehkä viisi kertaa.

Vierailija
5/8 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että aika monet heistä, joiden mielestä "baarit ja biletys oli jo nähty" alta parikymppisenä, elää nyt kolmekymppisenä jotain uutta nuoruutta. Näillä on usein nyt kouluikäisiä lapsia ja nyt ne ruinaavat mukaan baariin. Mua ei vois vähempää kiinnostaa, tuli nähtyä vuosikymmenessä kaikki siitä. :D

Vierailija
6/8 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin keski-ikäinen

Vierailija
7/8 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että aika monet heistä, joiden mielestä "baarit ja biletys oli jo nähty" alta parikymppisenä, elää nyt kolmekymppisenä jotain uutta nuoruutta. Näillä on usein nyt kouluikäisiä lapsia ja nyt ne ruinaavat mukaan baariin. Mua ei vois vähempää kiinnostaa, tuli nähtyä vuosikymmenessä kaikki siitä. :D

Ihmettelen vieläkin, miten edes pääsin sen ikäisenä baareihin! Taisi olla hieman löysempää valvonta siihen aikaan.

Nyt olen 35 ja eipä ole alkanut uudelleen kiinnostaa. Tykkään nauttia elämästä kirkkain ajatuksin. :)

Vierailija
8/8 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ympäripäissään oleva. Eipä ole ikinä kiinnostanut baarit ja ryyppäys, onko siinä jotain järkeä? Rahat menee vaan hukkaan. Miettikää kuinka paljon enemmän säästössä olis, jos niitä ei olis aikoinaan vetänyt kurkusta alas? Mikä siinä kännäämisessä on muka niin hienoa? Eikö aikuiset tosiaan osaa pitää hauskaa ilman viinaa? :O

T: 21 vuotta on ilman kännejä pärjätty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä