Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Jos haluaa pettää löytyy tilaisuuksia" EI pidä PAIKKANSA!

Vierailija
07.12.2005 |

Välillä täällä kirjoitetaan, että " kyllä miehen voi päästää pikkujouluihin/seminaariin/tms. koska jos haluaa pettää niin kyllä niitä tilaisuuksia tulee muutenkin"

Miten muuten?

Elän vaikeaa aikaa parisuhteessa, olen perheellinen, se on toinen tarina, mutta olen jonkin aikaa elätellyt haaveita pettää miestäni - tai haluaisin joutua tilanteeseen, jossa voisin päättää petänkö vai en..

Mutta:

Niitä tilanteita EI vain tule..?! En halua vaarantaa työsuhteita, ellen olisi varma molemminpuolisesta viehätyksestä, enkä voi perhe-elämän ulkopuolella juosta ravintoloissa, joten JOS haluaisin pettää, se ei kyllä mitenkään onnistuisi.

Miten voi pettää tavallisessa elämässä jossa aina pitää olla hakemassa lapsia jostakin ja mies tietää koko ajan, missä olen?

Ymmärrän, että jos rakastuisin, alkaisin rakkauteni kanssa keksiä valheita, mutta näin etten edes halua rakastua, mutten halua minkään kaljamahan kanssa pettää, niin ei niitä tilanteita tule eteen lainkaan.

Eli jos olisin menossa johonkin laivaseminaariin :-) m mieheni ei pitäisi päästää minua...

Kommentit (3)

1/3 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain sinkuista löytäisi ihqua salarakasta ;)

Vierailija
2/3 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun kaikki ollaan varattuja. Pikkujouluissa yms. siis on aina vientiä... Mut harvemmin itsekään missään ulkona käyn muuten, enkä halua sellaista suhdetta taas, jossa olen pettäjän roolissa. Onneksi on ihana aviomies, jota ei tarvitsekaan pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sanoa että lähdet joululahjaostoksille (ja menetkin muualle) tai lapsella on kerho (sillä aikaa menet muualle) tai menet kauppaan (vaan et menekään) tai menet vaikka uimaan (vaan ei ole tosikaan..)

SIIS VARMASTI LÖYTYY JOKA PÄIVÄ TILAISUUKSIA, JOS SITÄ VAAN HALUAA!

nimim. kokemusta on =)))