Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi lihota jouluna 3-4 kiloa?

Vierailija
14.12.2005 |

Mitä te syötte? Eihän se voi painoa juuri hetkauttaa jos parina päivänä mässäilee? Eihän joku rosolli edes ole kovin lihottavaakaan? Itse syön paljon mutta ei se paino nyt pelkästä joulusta nouse.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikka söisin jouluruokia koko vuoden :(((

Terveisin se aliravittu, verensiirtoa tarvitseva äiti ; )

Vierailija
2/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku iso suklaarasia saattaa sisältää jo 0,5kg painonnousuun vaadittavat kalorit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön kyllä paljon muutakin kuin rosollia. ;=DDDD

Vierailija
4/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna tulee syötyä ruokaa ihan mielettömiä määriä ja vielä herkkuja päälle. Ei mulle joulusta mitään kiloja jää. Vaikka suklaa onkin suuri herkkuni.

Vierailija
5/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tulee helposti pari kiloa jouluna, mutta se on suurimmaksi osaksi nestettä, koska lähtee aina viikossa pois. Yhtäkkiä normaalia suurempi suolaisen ja makean syöminen vaan näkyy mulla turvotuksena. Ei joulusta pitäisi pysyviä kiloja jäädä, ellei joulu sitten kestä kahta viikkoa :-)

Vierailija
6/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamassa päivässä, mutta nesteitä mässäily kerää paljonkin.

Vierailija
7/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmena päivänä putkeen normaalia tuhdimpia aterioita. Aamusta iltaan tasaisesti kinkkua..vatsa menee tietysti vähän " hitaalle" kun ei ole moiseen tottunut. Siinä se ruoka sitten kertyy suolistoon.Tietysti myös pöhöttää, koska suolainen kinkku saa janottamaan...

N. kolme viikkoa joulusta tilanne=paino on itsestään palautunut. Joka vuosi sama kuvio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme