Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TVShopin Massage & Slim- pöksyt, onko kukaan ostanu, ovatko humpuukia?

Vierailija
04.02.2013 |

Hieronnan hinnalla (n.80€) saisi kahdet pöksyt, mut arvelluttaa....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ei kyllä laihdu kun rahapussi :D

Vierailija
2/5 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen negatiivisia ja solvaavia viestejä. Asialliseen kysymykseen voi vastata asiallisesti tai jättää vastaamatta. Mulla ei ole kokemusta tuotteesta, ja epäilen niiden laihduttavaa vaikutusta. Uskon kuitenkin, että niillä on verenkiertoa stimuloiva vaikutus, joka voi olla positiivinen iholle. Sairaanhoitajana sitä näkee kaikenlaisia ihoja päivittäin. Itelläni on atooppinen iho, joka on varsinkin tähän vuodenaikaan inhottavan kuiva. Testaa ja kerro sitten... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalaat hoi! Selluliittiä ei voi poistaa millään keinolla. Olette helevetin noloja kurepuvuissanne! Hehhe he ehhe ehhe ehhe heheh ehhe... Lopettakaa se siiderin vetäminen ja sohvalla välipalojen mussutus. Mistä näitä tyhmiä akkoja sikiää? No, ilman teitä ei olisi näitä rahastus-huuhaa tuotteitakaan.

Vierailija
4/5 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tänään ekaa kertaa kokeilussa, enkä osaa siis voelä paljoa kertoa mutta minulla tuo heti näkyvä pienennys oli siis kyllä lähes mitätöntä ( olen kyllä pieni jo valmiiksi ja ainut ongelmakohtani on tuo synnytyksen kälkeinen alavatsa). Nyt katson ja odottelen mitä tuloksia tuo tuottaa pidemmällä käytöllä. Selluliittia mulla ei ole muutenkaan, mutta tuota synnytyksen jälkeistä vatsaa jos vähän kiinteyttäisi! Vaikutti ainaki tukevilta päällä ja ne nystyrät ainaki painautui ihoon silleen mukavasti, poenet jälketkin jätti kun otin housut pois.;) menivät hyvin leggareidenkin alle, eivät olleet rutussa tai näkyneet alta mitenkään!

Vierailija
5/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että vielä löytyy ihmisiä jotka uskoo tollaseen soopaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä