Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien pissasakko

Vierailija
03.02.2013 |

Tämä uusi villitys mätsäreiden järjestäjillä huolettaa.

Nyt on alettu nimittäin vaatimaan rahaa mätsäreihin osallistuvilta koirien omistajilta jos heidän koiransa saattuu pissaamaan mätsäripaikalla.

Mihin tämä maailma on oikein menossa kun koiraihmisetkin jo haluavat sakottaa toisiaan? Korkeimmillaan pissasakko voi olla jopa useita kymmeniä euroja. Melko kohtuutonta jos vaikka koira tekee hätäpissat, on pentu tai uros joka merkkaa paikalla olevien narttujen takia.

Eikö tällaiset pissasakot tulisi kieltää.... Eipä tarvitse enää mennä yhteenkään mätsäriin jos tulee sakko siitä kun koira vahingossa pissaa. Sisäsiisteydestähän siinä ei ole kyse silloin.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kaikkialla ole mikään 20-30 €, itse olen tömännyt 5 € pissasakkomaksuihin lapuissa, jotka niistä varoittavat.

Vitonen nyt on vielä kohtuullinen summa, mutta että 30 euroa, onko se sinusta muka kohtuullista, minusta EI TODELLAKAAN OLE!!

Joku sen maksaa kuitenkin siivouskulujen nousussa, hallivuokran nousussa kun lattiapintoja joudutaan uusimaan yms. Ja lopulta se tulee kaikkien maksettavaksi, kun jotkut eivät halua maksaa oman koiransa vahinkoja. Sekö on sitten kohtuullista?

Vierailija
22/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monissa paikoissa (treenihallit jne.) myös treenaajille, jos koira pääsee merkkaamaan.

Olisi kiva tietää se miten ne perii niitä maksuja. Ihanko laskulla vai?

Koska oma koirani ei ole halleihin merkkaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monissa paikoissa (treenihallit jne.) myös treenaajille, jos koira pääsee merkkaamaan.

Älä valehtele.

Vierailija
24/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kaikkialla ole mikään 20-30 €, itse olen tömännyt 5 € pissasakkomaksuihin lapuissa, jotka niistä varoittavat.

Vitonen nyt on vielä kohtuullinen summa, mutta että 30 euroa, onko se sinusta muka kohtuullista, minusta EI TODELLAKAAN OLE!!

Joku sen maksaa kuitenkin siivouskulujen nousussa, hallivuokran nousussa kun lattiapintoja joudutaan uusimaan yms. Ja lopulta se tulee kaikkien maksettavaksi, kun jotkut eivät halua maksaa oman koiransa vahinkoja. Sekö on sitten kohtuullista?

Ei ole kohtuullista periä moisia maksuja, entä jos koira pissii kolme kertaa, mieti nyt mikä summa rahaa se on jos yhdestä pissasta sakotetaan se 30 euroa.

Vierailija
25/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 minuuttia, kallista sakotusta tosissaan on!

Vierailija
26/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan ole mutta kerta se on ensimmäinenkin ja ihan liikaa joku 30 euroa sakottaa.

Vierailija
27/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele.

Miksi valehtlisin? Koirani ollessa pentu täällä päin ei treenihalleja ollut, enkä muista sen kertaakaan koulutuskentällekään pissineen. Ei silloin uskaltanut pissiä vieraisiin paikkoihin.

Vierailija
28/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuullista periä moisia maksuja, entä jos koira pissii kolme kertaa, mieti nyt mikä summa rahaa se on jos yhdestä pissasta sakotetaan se 30 euroa.

Kenelle se maksaminen mielestäsi sitten kuuluu?

Vierailija
29/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 minuuttia, kallista sakotusta tosissaan on!

Ja sitten kun lasket kuinka moni koira sen pissan siihen lattialle päästää, kuinka moni jättää sen siivoamatta, mitä se tekee sille lattialle, paljonko sellaisen ison hallin lattian uusiminen maksaa, niin ei tunnu enää ollenkaan kalliilta. Eiks niin?

Vierailija
30/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas tullessaan tilaisuuteen tulee hyväksyneeksi pissasakon. Asiakkaan ei ole pakko sitä maksaa, mutta järjestäjillä on vapaus kieltää maksamattajättäneen asiakkaan tuleminen jatkossa tapahtumiinsa. Eipä tässä mitään laitonta ole.

Vierailija
31/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ei ole laitonta kiristää rahaa ja uhkailla?

Vierailija
32/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ainakaan koiran omistajalle, vaan mätsärin järjestäjälle jonka ei kannata järjestää tapahtumaan paikassa jossa on alusta joka voi kärsiä koirien paikallaolosta.

Vierailija
33/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas tullessaan tilaisuuteen tulee hyväksyneeksi pissasakon. Asiakkaan ei ole pakko sitä maksaa, mutta järjestäjillä on vapaus kieltää maksamattajättäneen asiakkaan tuleminen jatkossa tapahtumiinsa. Eipä tässä mitään laitonta ole.

Miksi sakko on muuten niinkin suuri kuin 30 euroa? Eikö esim. 5 euroa olisi kohtuullisempi? Menevätkö kaikki sakkorahat tuloksi mätsärin järjestäjille vai?

Vierailija
34/91 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kusiläntin siivoaminen mitään 25 euroa maksa sentään! Henkisiä korvauksiako pitää mätsärien järjestäjille maksaa siitä että koiranpentu VAHINGOSSA pissii lattialle? HAHAHAHAH, järkyttäväksi mennyt koiramaailma, eipä ollut moista niuhotusta olemassakaan vielä kun itse aloitin koiraharrastamisen.

Miksi helkkarissa niitä koiria pitää viedä sinne tiloihin joissa niitä on vaikea pitää, eihän siinä ole kyse kuin järjestävän tahon typeryydestä!

Pikkukoirien jalannostosta tulee siis sama maksu kuin isojen vai vaikka ihan eri määrän lirauttavat? Ne pikkukoirat niitä pahimpia merkkailijoitakin ovat! Italianvinttikoirat ja chihuahuat eivät käytännössä koskaa opi välttämättä sisäsiisteiksi!

Vierailija
35/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennuille käy vahinkoja mutta on ihan kiinni siitä miten puuttuu koiransa pissailuun sisällä. Kotona ollessa meillä on ollut pissat tai kakat lattialla kun pitkää aikaa ollut pois itse vaikka työpäivän takia mutta vahinkoa ei ole koskaan sattunut vieraissa paikoissa kyläillessä tai halleissa treenatessa.. toki nämä mun koirat siis jokainen kasvattaa ja kouluttaa koiransa tyylillään.

Vierailija
36/91 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O Eihän siinä ole mikään muu takana kuin RAHASTUS!

Vierailija
37/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ainakaan koiran omistajalle, vaan mätsärin järjestäjälle jonka ei kannata järjestää tapahtumaan paikassa jossa on alusta joka voi kärsiä koirien paikallaolosta.

Että hyväntekeväisyyttä pitäisi järjestäjän harjoittaa :) Juuei.

Toisaalta voihan kaikki koiratapahtumat järjestää tästä lähtien jossain ulkokentillä. Sitten ei tule kenellekään paha mieli.

Vierailija
38/91 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko että tuonkin kakan olisi voinut estää käyttämällä sen koiransa tarpeilla. Koska kuvasta huomaa että kakka on täysin normaalia kiinteä (ei ole ripaskaa hätäkakkaa/innostuskakkaa/suorituskakkaa jne. eli en usko että koiralla on vatsavaivoja tai muuta joten kun olisi käyttänyt sitä koiraansa tarpeilla niin luultavasti tuota ei olisi tapahtunut koira kun ei ole robotti.

Typerys, etkö sen vertaa tiedä koirista. :D Näyttelyissä on sen verran koiralle vieraat olosuhteet että sen elimistö kiihtyy ja sitä kautta saattaa esiintyä merkkailua tai hätäpissoja ja kakkoja. Kyllä kaikki oikeat koiraihmiset sen tietävät.

Vierailija
39/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennuille käy vahinkoja mutta on ihan kiinni siitä miten puuttuu koiransa pissailuun sisällä. Kotona ollessa meillä on ollut pissat tai kakat lattialla kun pitkää aikaa ollut pois itse vaikka työpäivän takia mutta vahinkoa ei ole koskaan sattunut vieraissa paikoissa kyläillessä tai halleissa treenatessa.. toki nämä mun koirat siis jokainen kasvattaa ja kouluttaa koiransa tyylillään.

Ja sinun koirasiko on ollut pikkupennusta asti sisäsiisti myös näyttelyissä? ÄLÄ viitsi valehdella. Voi luoja näitä NS. koiraihmisiä joilla ei ole hajuakaan koirista.

Vierailija
40/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hyväntekeväisyyttä pitäisi järjestäjän harjoittaa :) Juuei.

Toisaalta voihan kaikki koiratapahtumat järjestää tästä lähtien jossain ulkokentillä. Sitten ei tule kenellekään paha mieli.

En ymmärrä sitä että koiratapahtumia järjestetään paikoissa joihin koiria ei edes kannata viedä, on muitakin paikkoja olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi