Entinen kumppani sanoi...
nykyiselle kumppanilleni, että hienon naisen saat minusta. mitä tästä pitäisi ajatella? miten sinä käsittäisit?
Kommentit (23)
!? Mitä haet tällä postauksellasi? Hieno nainen tuskin kirjoittaisi tälle palstalle vastaavaa....
Että exäsi yhä arvostaa sinua ihmisenä.
Että kun sinua kouluttaa, on mahdollista, että sinusta tulee hieno nainen. Vielä et sitä taida olla.
Lauseen sisältö riippuu äänensävystä..
Sävy vaikutti siltä, että hän tarkoitti mitä sanoi, eikä vitsinä. Nykyinen vastasi siihen, että tiedän.
Kuulostaa siltä, että haikailet eksäsi perään.
Ajattelisin, että olipa kiva kun sanoi tuollaisen asian eikä esim. sanoisi että "pidä hyvänäsi tuollainen ämmä". En myöskään ajattelisi, että ex haikailisi perääni vaan ottaisin ihan neutraalisti ja positiivisesti asian.
Exäsi ei ainakaan haikaile sinun perääsi, kun noin sanoi. Arvostaa sinua silti ja hyväksyy uuden suhteesi.
Kohtelias ja sivistynyt ihminen, joka osoitti nykyiselle miehellesi, ettei kaipaa sinua enää eikä ole uhka teidän nykyisele suhteellenne.
Minusta tuo kuulostaa sellaiselta arvostukselta, jota tervepäinen mies osoittaa ihmiselle joka on ollut hänelle tärkeä. Tuo on juuri sen tyyppinen kommentti, jota minun viimeisellä exälläni ei olisi ikinä varaa sanoa. Hän on kateellinen mustamaalaaja, joka kokee sen olevan itseltään pois jos kehuu jotain toista - tai edes myöntää toisen olevan kunnon ihminen. En muista hänen koskaan kehuneen ketään, mutta haukkuneen kyllä sitäkin enemmän.
Niin. kyllähän fiksut ihmiset osaa käyttäytyä.
Riippuu täysin asiayhteydestä ja äänenpainoista.
Voi tarkoittaa että nyksä on onnekas kun saa sinut. Voi tarkoittaa että nyksä on kaikkea muuta kuin onnekas. Veikkaan kuitenkin ensimmäistä.
Nyksä sanoi mulle jälkeen päin, että miten hienosti eksä osasi ottaa asian, kun hävisi kilpailun hänelle. Kerroin tämän asian vasta nyt, kun halusin ensin kuulla mielipiteet kommentista. En kyllä itse tiedä missä vaiheessa tämä "kilpailu" on käyty. joskus tuntuu, että vain mies ymmärtää toista miestä ja toinen nainen ymmärtää toista naista joissakin asioissa...
Kun tapasin kadulla entisen naiseni uuden kollinsa kanssa, niin kehuin avoimesti exani isoja pierulihaksia niiden uudelle haltijalle.
Karju
Että exän mielestä olet hieno ihminen.