Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirien pissasakko

Vierailija
03.02.2013 |

Tämä uusi villitys mätsäreiden järjestäjillä huolettaa.

Nyt on alettu nimittäin vaatimaan rahaa mätsäreihin osallistuvilta koirien omistajilta jos heidän koiransa saattuu pissaamaan mätsäripaikalla.

Mihin tämä maailma on oikein menossa kun koiraihmisetkin jo haluavat sakottaa toisiaan? Korkeimmillaan pissasakko voi olla jopa useita kymmeniä euroja. Melko kohtuutonta jos vaikka koira tekee hätäpissat, on pentu tai uros joka merkkaa paikalla olevien narttujen takia.

Eikö tällaiset pissasakot tulisi kieltää.... Eipä tarvitse enää mennä yhteenkään mätsäriin jos tulee sakko siitä kun koira vahingossa pissaa. Sisäsiisteydestähän siinä ei ole kyse silloin.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse oman rotuni järjestön aktiivi ja ollut mukana järjestämässä monia tapahtumia, myös halleissa pidettäviä. Eipä ole tullut mieleenkään moinen. Toki sitä aina hallitapahtumissa muistutetaan ettei niiden koirien tule antaa tehdä pissoja sisälle, mutta kyllä varmasti aina joku uros ainakin saa ruikkaistua jonnekin, eikä tulisi mieleenkään että jotain sakkoja siitä... Meidän vuokraamat hallit on kyllä aina ollutkin koirakäyttöön tarkoitettuja esim. agilityseuran tiloja joten on siellä koiranpissaa ennenkin nähty.

Vierailija
2/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan järkyttävä toimenpide toi sakkosysteemi.Ei voi olla mahdollista periä tota,aina voi sattua vahinko sisäsiistillekin koirulille.Omani teki juuri Voittajassa tarpeensa lattialle enkä kerinnyt yhtään varautumaan siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ap siivoaa itse koiransa vahingon, eikä jätä sitä muden tehtäväksi?

Vierailija
4/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa mikä toi "pissasakko" oikein on? Ei voi olla totta. :D Olen niin ihmeissäni etten osaa sitä edes sanoin kuvailla, siis sakko siitä että koira vahingossa, pentu vaikka pissaa lattialle? Uskomatonta mitä kaikkea ihmiset rahanhimoissaan keksivät. :D

Vierailija
5/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka siivoaisi kun se sakko otetaan silti

Vierailija
6/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka siivoaisi kun se sakko otetaan silti

Ehkä se jää niin monelta siivoamatta, että maksu on pakko ottaa siivouskuluihin. Joku sen jokatapauksessa joutuu maksamaan.

Vierailija
7/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ap siivoaa itse koiransa vahingon, eikä jätä sitä muden tehtäväksi?

Niin ennen siivottiin itse ja nyt vissiin sekä siivotaan itse että myös maksetaan sakkoa siitä että itse siivoaa. Tosi ilkeää.

Vierailija
8/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato spämmäri iski! Painu spämmäri muualle.

Toi linkin keskusteluketjuhan on keksitty, eikä se alkuperäinen keskustelu mennyt lähellekään noin. Siitä koitettiin kertoa Feissarimokissa, mutta ylläpito poistaa kaikki viestit joissa asiasta mainitaan.

Vierailija
9/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato spämmäri iski! Painu spämmäri muualle.

Toi linkin keskusteluketjuhan on keksitty, eikä se alkuperäinen keskustelu mennyt lähellekään noin. Siitä koitettiin kertoa Feissarimokissa, mutta ylläpito poistaa kaikki viestit joissa asiasta mainitaan.

Tämä oli tarkoitettu tolle spämmärille joka tota feissari-linkkiä spämmää täällä.

Vierailija
10/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa summissa liikutaan?

Vierailija
11/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasakkoahan ei ole keksitty kenenkään kiusaksi... Jos koira vaikka pissaa tekonurmelle, se pissa ei siitä aivan helposti lähde. Kyllä aikuinen koira yleensä jaksaa pidättää sen verran ja pentus voi käyttää tarpeillaan jossain muualla. Ongelma hoidettu.

Vierailija
12/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 20-30 euroa, aika iso summa etten sanoisi. Melko kalliiksi tulee match showt nykyisin.

Vierailija
13/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kaikkialla ole mikään 20-30 €, itse olen tömännyt 5 € pissasakkomaksuihin lapuissa, jotka niistä varoittavat.

Vierailija
14/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uroskoirille ja joillekin nartuillekin, ei ole siis mistään sisäsiisteydestä kysymys ja miksi järjestää mätsäreitä paikoissa joihin ne eivät edes sovi. ei koiratapahtumia voi järjestää jos ei ole paikkaa joka kestää koirien aiheuttamaa kulutusta.

Vierailija
15/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ratkaisuhan on tietysti nostaa osallistumis/pääsymamaksuja = syyttömätkin maksavat, tai mitä noissa nyt kerätäänkin. Tai kieltää koiratapahtumat kokonaan sisätiloissa. Itse te valitsette.

Vierailija
16/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kaikkialla ole mikään 20-30 €, itse olen tömännyt 5 € pissasakkomaksuihin lapuissa, jotka niistä varoittavat.

Vitonen nyt on vielä kohtuullinen summa, mutta että 30 euroa, onko se sinusta muka kohtuullista, minusta EI TODELLAKAAN OLE!!

Vierailija
17/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monissa paikoissa (treenihallit jne.) myös treenaajille, jos koira pääsee merkkaamaan.

Vierailija
18/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen nyt on vielä kohtuullinen summa, mutta että 30 euroa, onko se sinusta muka kohtuullista, minusta EI TODELLAKAAN OLE!!

sanonut, että 30 € olisi kohtuullinen.

Vierailija
19/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ratkaisuhan on tietysti nostaa osallistumis/pääsymamaksuja = syyttömätkin maksavat, tai mitä noissa nyt kerätäänkin. Tai kieltää koiratapahtumat kokonaan sisätiloissa. Itse te valitsette.

Tää taitaakin olla nimenomaan rahattomien mätsärijärjestäjien keksimä kuje koko pissasakko! :D

oikeissa näyttelyissä ei tulisi mieleenkään alkaa vaatimaan rahaa vahinkopissoista.

Vierailija
20/91 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monissa paikoissa (treenihallit jne.) myös treenaajille, jos koira pääsee merkkaamaan.

Olisi kiva tietää se miten ne perii niitä maksuja. Ihanko laskulla vai?