Onko hyvän vai liian lihaksikkaan näköinen teistä?
Kommentit (25)
varsinkin ylävartalo. Kasvoissakin jo näkyy miehistymistä.
Liikaa massaa, minun mielestäni, ja liian oranssi.
Mutta silti vähän liian lihaksikas. Hoikka ja jäntevä on mun ihanne.
hyvännäköinen. Itsekin haluaisin olla samannäköinen.
Näyttää terveeltä ja vahvalta.
Itse olen lähes tuollainen :)
ja rintalihakset eivät ole noin rasvaiset.
T: 11cm mies
Tosi hyvä, tuo on hyvin lähellä omaa henk.koht. tavoitettani.
mutta naiselle tuo vartalo ei sovi.
Oma ihanteeni, sopivan lihaksikas ja terveennäköinen. Mielestäni ei yhtään liikaa lihasta saati miehekäs (?). Liika laihuus tai läski on rumaa.
Oma ihanteeni, sopivan lihaksikas ja terveennäköinen. Mielestäni ei yhtään liikaa lihasta saati miehekäs (?).
On hyvä. ap (täytyy katsoakin onko mulla noin iso haba tuossa asennossa :)
Oma ihanteeni, sopivan lihaksikas ja terveennäköinen. Mielestäni ei yhtään liikaa lihasta saati miehekäs (?).
On hyvä. ap (täytyy katsoakin onko mulla noin iso haba tuossa asennossa :)
aika ok:n näköinen on. ap
Tosin taitaa vetää vatsaa vähän sisään.
Ja rusketuksesta en tykkää. Mutta kroppa siis ok. Ja ei noi ylävartalon lihakset tollaisilta näytä sillonkun niitä ei "jännitä", eli se koko aikaa tuolta näytä :)
En tykkää kasvoista, kovasta meikistä, oranssiudesta ja hassuta poseerauksesta.
Lihaksen määrä on ihan ok.
helvetin hyvä kroppa! Naama ei oo ihan mun makuun mutta vartalo on 10+!
t: mies 34v
Ei mitenkään erityisen kaunis, mutta ok. Vähän pehmeässä kondiksessa jopa.
Juuri tällä tavalla lihaksikas nainen on hyvännäköinen, ei ole vedetty överiksi vaan näyttää edelleen naiselta. Sporttiselta, määrätietoiselta, seksikkäältä sellaiselta.
T. Mies 28v.
Veikkaan että 99,99 % vaihtais oman kropan tuohon samointein. Täydellinen kroppa, terveen ja sopivanm lihaksikkaan näköinen. Reidetkin mahtavan muodokkaat. Mun mielestä missien kropat ei ole todellakaan kauniimmasta päästä. Niillä lihasta ei pahemmin näy olevan.
Tollaiselta toivoisin itsekin näyttäväni.
miltä näyttää suoraan edestäpäin, kädet laskettuina tavallisesti sivuille. Yhtään lihaksikkaammalta ei saisi näyttää, muuten menee kamalaksi.