onko täällä ketään?
Kommentit (6)
Mutta aamulla voit saada vastauksia. Mäkin meen lopulta nukkumaan.
laitanko aloituksen nyt vai aamulla? herään myöhään..
Klo on jotain 8. Olisin voinut kyllä nukkua tunnin enemmän. Tulin tänne juomaan aamukaffet. Hesarinkin luin jo. Mutsi huutaa, että teen kaiken liian nopsaa - roskien vieminen roskikseenkin meni siis aivan liian nopsaa, olis pitänyt kestää kauemmin. Mutta en mä osaa tosa roskisten vieressä mitenkään lorvailla... ei siin mee ohi mitään kundeikaan edes.
Ja Hesarinkin mä pläräsin jo. Paksu lehti, mutta ei mitään luettavaa paitsi etusivu. Etusivu siks, että olivat kirjoittaneet kaunolla ja mua kiinnostaa saada ihmiset taas kirjoitteleen kaunolla ja toiset osaamaan lukea sitä toisten kaunoa. Ymmärrättekö vai puhunko taas jotain hepreaa ihan suomalaisille? Siis kaikki nyt kirjoittamaan kaunolla ja lukemaan toisten kaunoa.
Täälläkin pitäisi olla semmoinen kirjoitustoiminto, että jokainen vois laittaa omalla kaunokäsialallaan kirjaimet tietokoneelleen ja sit kirjoitusohjelma kirjoittaisi sun omalla kaunolla milloin vaan mitäkin, mitä vaan haluat. Mä tykkäisin ihan hirveästi semmoisesta leikistä. Entäs te?
Voin kertoa, että nykylasten käsiala on aivan hirveää. Tarkistelen tässä kokeita ja jotkut kohdat joutuu jättäämään arvostelematta kun ei saa selvää!
ajattelin tehdä pari aloitusta, mutta mietin onkohan täällä vastailijoita..