Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä ketään?

Vierailija
03.02.2013 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tehdä pari aloitusta, mutta mietin onkohan täällä vastailijoita..

Vierailija
2/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aamulla voit saada vastauksia. Mäkin meen lopulta nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitanko aloituksen nyt vai aamulla? herään myöhään..

Vierailija
5/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo on jotain 8. Olisin voinut kyllä nukkua tunnin enemmän. Tulin tänne juomaan aamukaffet. Hesarinkin luin jo. Mutsi huutaa, että teen kaiken liian nopsaa - roskien vieminen roskikseenkin meni siis aivan liian nopsaa, olis pitänyt kestää kauemmin. Mutta en mä osaa tosa roskisten vieressä mitenkään lorvailla... ei siin mee ohi mitään kundeikaan edes.

Ja Hesarinkin mä pläräsin jo. Paksu lehti, mutta ei mitään luettavaa paitsi etusivu. Etusivu siks, että olivat kirjoittaneet kaunolla ja mua kiinnostaa saada ihmiset taas kirjoitteleen kaunolla ja toiset osaamaan lukea sitä toisten kaunoa. Ymmärrättekö vai puhunko taas jotain hepreaa ihan suomalaisille? Siis kaikki nyt kirjoittamaan kaunolla ja lukemaan toisten kaunoa.

Täälläkin pitäisi olla semmoinen kirjoitustoiminto, että jokainen vois laittaa omalla kaunokäsialallaan kirjaimet tietokoneelleen ja sit kirjoitusohjelma kirjoittaisi sun omalla kaunolla milloin vaan mitäkin, mitä vaan haluat. Mä tykkäisin ihan hirveästi semmoisesta leikistä. Entäs te?

Vierailija
6/6 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että nykylasten käsiala on aivan hirveää. Tarkistelen tässä kokeita ja jotkut kohdat joutuu jättäämään arvostelematta kun ei saa selvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi