Kuka himoitsee vaimoaan?
Tämä viestiketju on tarkoitettu miehille, jotka useamman avioliitovuoden jälkeen yhä haluavat aidosti vaimoaan... kenties lastensa äitiä.
Tämä aloitus ei ole provo eikä trolli, mutta kirjoitan sen ja kysyn kysymykseni, koska olen työmatkalla enkä pääse panemaan vaimoani... vaikka panettaa aika lailla.
Itse olen 46 ja vieläkin aika hyvässä kunnossa. Seksi mielessä varmaan minuutin välein. Vaimoni on 36 ja kolmen lapsen äiti, niistä kaksi (upeaa tyttöä) minun. Likalla on kolmen synnytyksen jälkeen yhä 23-vuotiaan nymfetin teinivartalo. Hyvän näköinen ja kaikkien kauppatiskihiskien ihannemuija muutenkin... sen kuulee joka välissä kun käy jossain kaupassa tai palvelutiskillä. En saa hänestä kyllikseni edes kahdeksan avioliitovuoden jälkeen, ja eilenkin Mäkelänrinteen uimahallissa mihin veimme tyttömme puljaamaan, mulla alkoi seistä uimapöksyissäni kun katsoin vaimoni paljasta vatsaa ja treenattuja reisiä. En saa, koska olen Norjassa ja koska vaimollani on kuulemma menkat. Aikaisin mahku hyvään seksiin ilmeisesti alkavan viikon perjantaina.
Eli: herrasmiehet, te onnelliset herrasmiehet, jotka olette parisuhteessa kenties useamman vuoden kokemuksella, mutta yhä viriilejä ja rakastuneita kumppaniinne. Kertokaa kokemuksistanne ja onnestanne. Olisi tosi hienoa vaihtaa ajatuksia tilanteesta jossa ei olekaan niitä aina-huudeltuja ongelmia, vaan kerrankin aitoa, himokasta rakkautta omaan daamiin ajalta, jolloin ensirakkauden/ihastuksen huuman olisi kuulemma pitänyt haihtua.
Kuka rakastaa vaimoaan? Miksi rakastatte ihanaa vaimoanne? Mitä haluaisitte tehdä hänelle, nyt?
Tehdään tästä onnen,rakkauden ja maallisen ilon (ihanan panemisen) täyteinen viestiketju.
- Saint Timo
Kommentit (70)
Olen 42v ja vaimo 40v yhteistä taivalta takana 25 vuotta, 20 vuotta naimissa. 2 Lasta.
Haluan vaimoani joka päivä, seksi hänen kanssaan on aina ollut ihanaa.
En ole ikinä pettänyt.
Valitettavasti en ole ikinä ollut kenenkään muun kanssa ja se sekoitaa päätäni, nykyisin haluan vierasta koko ajan. En tiedä vaistoaako vaimoni sen kun on muuttunut haluttomaksi.
En todellakaan haluaisi loukata mutta tiedän että tilaisuuden tullen olisin vaarallisilla vesillä.
Mutta kyllä, haluan ja rakastan joka päivä...
joten vastaan hänen puolestaan.
Kertaakaan näiden 17 vuoden aikana ei ole tullut tunne ettei hän haluaisi minua tai hyväksyisi vartaloani/ulkonäköäni:) Muistaa sen kertoa joka päivä ja ihailee vartaloani - minäkin olen oppinut hyväksymään 4 lapsen tuomat muutokset hänen ihailevien katseittensa avulla. Ja saahan tuosta himosta edelleenkin nauttia 1-3x viikossa ihan konkreettisestikin;D
Ok olen hyväkuntoinen ja -vartaloinen, normaalipainoinen ja treenaankin omaksi iloksi mutta ei kuulemma naisella tarvitse olla sixpackia.
On ihanaa olla haluttu ja rakastettu, puolin ja toisin!
Terkkuja sinne Norjaan;D
terve ihminen rakastaa itseään.
En rakasta vaimoani, rakastan hänen panemistaan.
Nähtävästi itseäsi.
Oma vaimoni on jo 45 itse olen 47 vuotias "vanha ukko". Käyn salilla säännöllisesti, joten en lue itseäni varsinaisesti siihen joukkoon, jonka penistä on vaikea huomata mahan takaa. Vaimoni on joujan kiitos hyväpalkkainen virkanainen mutta ei niin paljon pidä itsestään huolta. Terve ja puhdas toki on. Rakastan häntä ja himoitsen tätä lämmintä naista (ja hänen syvintään) ihan jatkuvasti. Himoani ei yhtään vähennä hänen heti valmis ja jatkuvalämmitteinen kiukaansa. Se on ihme juttu kun miehillä on monesti puutostila, minua haittaa kun aina pysty tahi jaksa tarjoamaan hänelle kaikkea mitä hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viestiketju on tarkoitettu miehille, jotka useamman avioliitovuoden jälkeen yhä haluavat aidosti vaimoaan... kenties lastensa äitiä.
Tämä aloitus ei ole provo eikä trolli, mutta kirjoitan sen ja kysyn kysymykseni, koska olen työmatkalla enkä pääse panemaan vaimoani... vaikka panettaa aika lailla.
Itse olen 46 ja vieläkin aika hyvässä kunnossa. Seksi mielessä varmaan minuutin välein. Vaimoni on 36 ja kolmen lapsen äiti, niistä kaksi (upeaa tyttöä) minun. Likalla on kolmen synnytyksen jälkeen yhä 23-vuotiaan nymfetin teinivartalo. Hyvän näköinen ja kaikkien kauppatiskihiskien ihannemuija muutenkin... sen kuulee joka välissä kun käy jossain kaupassa tai palvelutiskillä. En saa hänestä kyllikseni edes kahdeksan avioliitovuoden jälkeen, ja eilenkin Mäkelänrinteen uimahallissa mihin veimme tyttömme puljaamaan, mulla alkoi seistä uimapöksyissäni kun katsoin vaimoni paljasta vatsaa ja treenattuja reisiä. En saa, koska olen Norjassa ja koska vaimollani on kuulemma menkat. Aikaisin mahku hyvään seksiin ilmeisesti alkavan viikon perjantaina.
Eli: herrasmiehet, te onnelliset herrasmiehet, jotka olette parisuhteessa kenties useamman vuoden kokemuksella, mutta yhä viriilejä ja rakastuneita kumppaniinne. Kertokaa kokemuksistanne ja onnestanne. Olisi tosi hienoa vaihtaa ajatuksia tilanteesta jossa ei olekaan niitä aina-huudeltuja ongelmia, vaan kerrankin aitoa, himokasta rakkautta omaan daamiin ajalta, jolloin ensirakkauden/ihastuksen huuman olisi kuulemma pitänyt haihtua.
Kuka rakastaa vaimoaan? Miksi rakastatte ihanaa vaimoanne? Mitä haluaisitte tehdä hänelle, nyt?
Tehdään tästä onnen,rakkauden ja maallisen ilon (ihanan panemisen) täyteinen viestiketju.
- Saint Timo
vaimosi ei ole sairastanut mitään vakavampaa, on säntillinen ja huolehtii kunnostaan? omaa siis tavotteita että pääsee tiettyyn pisteeseen? osaa erottaa äidin ja vaimona olon ei stressa pienistä. muutenkin vakaa persoona eli mieliala ok? näillähän pääsee jo pitkällle
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän olen enää viime vuosina himoinnut. Siksi tämä: http://www.pettamissivusto.com
Eroa!!! Oksettaa ihmiset ketkä pettävät. Kasvata selkäranka.
Rakastan ja haluan vaimoani enemmän kuin mitään muuta tai ketään toista! 6v Naimisissa ja seksi on parempaa mitä kenenkään kanssa koskaan :)
Olen 25-vuotias, en naimisissa, mutta lapsia meillä on 2. Emme tällä hetkellä lapsien äidin kanssa asu yhdessä, mutta meillä on ongelmana se, että haluan häntä liikaa... Jep. Olemme hyvin erilaisia hänen kanssaan, hän ei tykkää liiasta läheisyydestä tai romantiikasta, suutelusta... Itse haluan kaikkea tätä, ja nimenomaan hänen kanssaan. Voisin ottaa hänet päivittäin, mutta ehkä yhteinen tulevaisuutemme on jo mennyttä, kumpikin toivoisi toisen olevan erilainen...
Mennyt naimisiin talvella -96. Olin silloin 25. Elämäni nainen ja lasteni äiti. 3 vuotta mua nuorempi. Fiksu nainen ja nauraa paljon, mihin kiinnitin ensimmäisenä huomioni. Hyvä huumorintaju. Ei haittaa ylimääräiset kilot, en ole itekään pikkupoika. Muhevat tykit ja leveä takapuoli. Oli silloin opiskelija. Edennyt työelämässä, virkanainen. Itse olen duunaritöissä. Käy uimassa ja kävelyllä ja kesällä pyöräilee töihin, ja joskus tulee mun kanssa punttisalille. Samanlaiset mielenkiinnon kohteet. Katsoo telkastakin mieluummin jotain muuta kuin hömppäsarjapaskaa.
Kyllä himoitsen. Saan 1-2x viikossa, ihan liian vähän, mutta asiassa teknisiä esteitä (omat työvuorot). En ole pettänyt. Ei sovi mun moraaliin. Kyllä rouvan kanssa on mukava kahden kesken. Eikä paikalla tai ajalla ole väliä, kunhan kukaan ei ole näkemässä.
Teen mitä tahtoo. Rouva hoitaa siivouksen ja ruuanlaiton, minä tiskaamisen ja pyykit. (Mun isä on sikalaiska itteään täynnä oleva ukko ja äiti lähti kävelemään sen takia kun olin armeijassa)
Viimeisin työni oli tehdä rouvalle iso jykevä kasvihuone. Nyt näyttäisi ikkunalaudat olevan täynnä kaikennäköistä multapurkkia. Lupasi ostaa mulle koko kesän saunakaljat. Ei tartte. Mielelläänhän tota riemua kattoo.
m46
minä. !!
komppaan tuolla edeltäjiä. Rakastan ja haluan vaimoani.
Ollaan 50 ja 45 v - ja meillä on ollut useita hyvinkin hiljaisia vuosia tässä männävuosina, mutta nyt puhaltaa uudet tuulet. Ollaan löydetty uudelleen rakkauden fyysinen osa toisistamme. Myönnän että erokin kävi lähellä, mutta onneksi jaksettiin. Nyt hyvä. Oikein hyvä =)... ja pisteenä i:n päällä, olen saanut vaimolta posliinia nyt yli nelikymppisenä, ihan vain siksi että pidän hänen pilluaan kauniina... elämä maistuu nyt hyvältä
MINÄ!
Himoitsen ja rakastan vaimoni yli kaiken! Vaimoni on aivan ihana ja upea nainen. Himoitsen hänen kurvikasta vartaloaan. Vaimollani on isot rinnat, kaunis iso pylly ja leveä lantio/takapuoli. Seksiä meillä on oikeastaan jokapäivä ja viikonloppuisin saatetaan rakastella montakin kertaa päivässä, tätä on jatkunut siis jo 10 vuotta, 10-vuotisen avioliittomme aikana. Nautin naiseni ihanasta tiukasta pillusta ja olen niin onnellinen vaimoni kanssa.
En ole naimisissa mutta mitäpä minä tekisinkään ilman häntä. Luuhaisin varmaan kaupungilla pikku pimujen perässä. Onneksi olen kunnollinen mies
M33 N31 kirjoitti:
MINÄ!
Himoitsen ja rakastan vaimoni yli kaiken! Vaimoni on aivan ihana ja upea nainen. Himoitsen hänen kurvikasta vartaloaan. Vaimollani on isot rinnat, kaunis iso pylly ja leveä lantio/takapuoli. Seksiä meillä on oikeastaan jokapäivä ja viikonloppuisin saatetaan rakastella montakin kertaa päivässä, tätä on jatkunut siis jo 10 vuotta, 10-vuotisen avioliittomme aikana. Nautin naiseni ihanasta tiukasta pillusta ja olen niin onnellinen vaimoni kanssa.
kuten meillä, en teidä onko teillä pieniä lapsia ja onko vaimo saanut olla koko ajan kuin kukka kämmenellä yöunineen sillä tietyt stressit vievät halut. meillä minun on vongattava aina johonkin väliin aikaa parisuhteelle. muuten hän on ihana ylösnöpöttävine c maitokuppeineen 40v ikäisenäkin
Vierailija kirjoitti:
Himoitsen vaimoani jatkuvasti. Naimisissa ollaan oltu yhdeksän vuotta ja kolme lastakin on tänä aikana perheeseemme tullut. Tottakai vaimoni vartalo on muuttunut tänä aikana, niin minunkin. Mutta himomme toisiamme kohtaan ei ole mihinkään kadonnut. Vaimoni on aina ollut nainen juuri makuuni, tyyppiä BBW. Ja sängyssä aivan mieletön, halukas ja kokeileva, aina löytyy jotain uutta. Eikä kieltäydy mistään, tosin hän useimmin kaikkea "pervoilua" ehdottaakin. Rakastelemme aina kun mahdollista, koskettelemme toisiamme, olemme lähekkäin.
Kaiken tämän salaisuus on kuitenkin mielestäni se, että olemme aina antaneet toisillemme myös omaa tilaa ja aikaa. Jos toinen esimerkiksi tahtoo mennä viikonlopuksi poika/tyttöporukalla juhlimaan niin se on ok, luotamme kumpikin toisiimme 100%, pettämistä emme hyväksy, eikä sellainen koskaan ole mielessäni käynytkään, tuskin vaimonikaan. Mustasukkaisuutta ei meillä ole, minulla on paljon naispuoleisia ystäviä, samoin vaimollani miespuoleisia, meidän ei tarvitse toisiamme silti kytätä tai mitään. Kun luottaa toiseen niin on vaan valtavan hyvä olla.
Rakastan ja himoitsen häntä. Seksiä on 2-4-6 kertaa kuukaudessa, yli kolmenkymmenen vuoden jälkeenki rakastan ja himoitsen häntä. Asumme omakotitalossa jossa tekemistä riittää. Uskoisin että meidän juttumme toimii siksi kun jaame työt, teemme yhdessä töitä ja kunnioitamme toisiamme, esimerkiksi vamoni pesee pyykit, minä teen hänelle kukkalaatikoita, autojen renkaitten vaihdot teemme yhdessä, puutarhassa teemme kaikenlaista yhdessä. Meilläkin on luottamus 100% jos vaimoni lähtee tanssimaan tai johonkin reissuun, en kiellä enkä ole mustasukkainen. Mekin lähetään äijien kanssa reissuun, vaimoni ei kiellä käydään ystäviemme kanssa syömässä, toki riitelemme, mutta ei fyysisesti. Kukaan ei tiedä miten hyvää ja monipuolista seksimme on. Olemme sellaisia että kenenkään nyhverön kanssa emme pystyisi olemaan varmaankaa kovin pitkään. Harrastamme seksiä sen verran kun tarvitsemme seksiä. Pakkopullaa ja suorittamisesta ei missään nimessä seksimme ole, eihän parisuhteestamme ei tulis mitään jos niin olisi. Nämä on sen pitkaikaisen avioliittomme salaisuusM50+.
Paljon täällä tuntuis olevan runkkareita ja sormettajia. vai eikö aihe kiinnosta?
isäääntää kirjoitti:
M33 N31 kirjoitti:
MINÄ!
kuten meillä, en teidä onko teillä pieniä lapsia ja onko vaimo saanut olla koko ajan kuin kukka kämmenellä yöunineen sillä tietyt stressit vievät halut. meillä minun on vongattava aina johonkin väliin aikaa parisuhteelle. muuten hän on ihana ylösnöpöttävine c maitokuppeineen 40v ikäisenäkin
Meillä on kaksi lasta, vanhin on 3 vuotta ja nuorin vasta 2kk. Vaimoni on nyt äitiyslomalla joten hänellä ei ole mitään huolen häivää, eikä ole oikeastaan koskaan ollutkaan sen pahemmin. Meillä molemmat haluaa toisiaan yhtäpaljon niin seksiä on paljon.
Ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomita oli vaimoni iso pylly. Tuumasin vain, että "onpas tuolla naisella harvinaisen hyvä peppu". Tavattiin yhteisten kavereiden kautta ystäväni juhlissa. Siitä lähtien ollaan oltu 6 vuotta naimisissa ja lapsiakin on kolme. Rakastan ja himoitsen vaimoani ja ollaan tyytyväisiä suhteeseemme. Edelleenkin hänellä on isohko ja ihana pylly josta olen aina tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on todella tyylikästä. Rakkauden/rakastumisen kokemusta ei ehkä tietyn ajan jälkeen voi enää herättää henkiin, mutta kuvaamasi on sata kertaa parempaa kuin mitä on arki jollakulla yksinäisellä tai rakkaudeuttomalla tai haluttomalla. Tsemppiä sinulle veli, ja mielikuvitusta: olisiko jotain konstia, jolla teette arjestanne vieläkin parempaa?
Tässä vinkki: oma vaimoni ei juuri perusta pervoilusta, mutta venyy kumppanin toiveisiin omansa unohtaen edes joskus. Joten, koska niin toivon, niin vaimoni pukee joka vuoden huhtikuun 21. pvä synttärini kunniaksi mustat isoreikäiset verkkosukat kauniisiin reisiinsä/sääriinsä ja antaa pyllyä eli anaaliseksiä. Ei ilmeisesti tykkää kuviosta ihan kamalasti itse, mutta tekee sen kestopyynnöstä ja rakkaudesta. Vastaavasti itse venyn hänen syntymäpäivänään ja äitienpäivänä ihan mihin hän vain toivoo. En anna tarkempaa kuvausta, jos sopii... mutta pointsi on se, että teen mitä vaan hän toivoo. Koska rakastan ja himoitsen häntä.
Eikö se ole ihanaa? Kommentoikaa te muutkin omista jutuistanne, ja mahdollisuuksien mukaan vinkatkaa mikä pitää suhteen tuoreena ja himokkaana. Tästä saattaa olla paljon iloa monelle epäröivälle poikaystävälle, aviomiehelle ja perheenisälle. Jos voi kertoa ilosta ja rakkaudesta, niin tehdään se ja pannaan hyvä kiertämään!
- Saint
Rakastan vaimoani. Yhdessä ollaan oltu Yli 30 vuotta. Rakkauden palapeli on siinä, riidellään joskus eli putsataan ilmaa, ei kuitenkaan väkivaltaa. Vapaus, vaimoni saa lähteä johkin reissuun en estele, minäkin lähden kavereitteni kanssa humputtelemaan, kotityöt jaetaan. Tietenkin riittävä seksinsaanti, ei pihtaile ja on pervo. Siinähän on palapeli kasattuM50+.
Oma vaimo on naismaisen miehen paras ystävä. He voivat sitten lässyttää hölmöjä lässytyksiään kaiket koti-illat. Miehisillä miehillä on omat mielenkiintonsa ja harrastuksensa. Naisia tarvitaan jälkikasvun saamiseen ja panetuksen poistamiseen. Uni on kaikkein makoisinta, kun saa nukkua omassa rauhassa. Miehinen mies on myös loistava kokki. Parasta ruokaa mies saa syödäkseen kun kokkaa itse. Kahvit nainen voi toki keittää.