Olenko mielestäsi hoikka (kuva)?
http://aijaa.com/N9gRqY
Tuosta yhdestä ketjusta vain tuli mieleeni...
P.S. Pituutta on 160 cm
Kommentit (65)
Tuollainen naisella pitääkin olla!
t.mies
Harrastaako liikuntaa ja varsinkin lihaksia kehittävää liikuntaa? Pelkällä syömisellähän sitä ei kannata yrittää hankkia.
Mutta on kyllä todella pieni paino tuolle pituudelle. Toki luustokin on jokaisella erilainen.
mitä liikuntaa harrastat ap? Toi on todellakin mielettömän kauniin mallinen kroppa, niin alkoi kiinnostaa. :)
T. Se plösö 163/60
Enitem tulee käytyä spinningissä, pumpissa ja joogassa. Joskus juoksen tai kahvakuulailen. 5-6 kertaa viikossa teen jotain.
AP
sanoa, kun ei ole ketään vieressä. Jalkasi ovat hoikat mutta yläkroppa näyttää vähän tasapaksulta. Siis lantio ja vyötärö eivät erotu, mikä on minun kriteerini hoikalle
Mulla itse asiassa samat pituus ja paino mutta kun on valitettavasti jättitissit ja iso, jo ylhäältä leveä lantio niin ei ole mulla rakenteellisia mahdollisuuksia noin virtaviivaiseen kroppaan.
Tässä varmaan syy siihen, miksi ap:täkin sanottiin pyöräeksi toisessa ketjussa. Kun ne pituus/kilot ei kerro tarpeeksi toisen koosta välttämättä, pitäisi olla tiedossa myös rinnanympärykset ja vyötärönympärykset yms. 160cm/55kg voi olla pyöreä tai sitten voi olla tollainen normaalin terveen naisen vartaloinen niinkuin ap näyttää olevan! :)
Olen itse aivan samannäköinen ja olen sitä mieltä että reisissä on niin minulla kuin sinullakin ylimääräistä. Toinen juttu mikä itseäni häiritsee on se, ettei ole kunnolla erottuvaa lantiota :(
Minusta sinulla on suorastaan täydellinen vartalo, itse haluaisin samanlaisen. Mun omat mitat on 170/57 mutta vartalon malli on ihan erilainen, en näytä yhtään niin hyvältä kuin sinä.
Mulla itse asiassa samat pituus ja paino mutta kun on valitettavasti jättitissit ja iso, jo ylhäältä leveä lantio niin ei ole mulla rakenteellisia mahdollisuuksia noin virtaviivaiseen kroppaan.
Jos painat saman verran kuin kuvan nainen mutta sulla on tissit ja lantio, mitkä ap:n kuvasta kyllä puuttuvat. Miksi ihmeessä naisen pitäisi näyttää virtaviivaiselta? Minä ainakin haluaisin että minulla olisi enemmän tissejä ja lantiota, olen siis aika saman kokoinen ja näköinen kuin ap :) Älä suotta kadehdi! Minun mielestäni "virtaviivainen" vartalo on kohteliaisuus vain miehelle
Siis lantio ja vyötärö eivät erotu, mikä on minun kriteerini hoikalle
Kaikilla ei erotu, vaikka olisi minkä painoinen. Kyllä se kropan malli vaikuttaa, kuinka selkeästi lantio tulee esiin missäkin painossa. Vai ajatteletko, että jotkut ihmiset eivät voi koskaan olla hoikkia?
Sinun vartalosi näyttää upealta ja hoikalta juuri tuon 5krt viikossa treenaamisen vuoksi. Toisen ketjun "hoikka" kertoi omaavansa löysää. Uskon, että moni tarttui juuri siihen, ettei hoikalla voi olla löysää.
Tiedämmehän, että lihas painaa enemmän kuin läski.
sanoa, kun ei ole ketään vieressä. Jalkasi ovat hoikat mutta yläkroppa näyttää vähän tasapaksulta. Siis lantio ja vyötärö eivät erotu, mikä on minun kriteerini hoikalle
lantio ja vyötärö erittäin selkeästi vaikka painan 90 kg (en kyllä lihava olekaan mutta hieman ylipainon puolella nyt raskauden jälkeen). Vyötärö löytyy selkeästi.
ja olen aina painanut n. 60 kiloa, kun painoin 58 kiloa, näytin tosi laihalta.
nyt painan 63 kiloa ja näytän normaalilta, en ylipainoiselta. Mutta joskus olen lukenut av:lla ketjuja, joissa mitoillani varustettu nainen olisi jo läski:D Nää on vain niin yksilöllisiä' asioita.
Kuvan perusteella ei uskoisi, että olet 160cm. Itse olen 175, hoikka, enkä todellakaan näytä noin pitkältä kuvissa...
Joten pistää miettimään, että noinkohan on edes oma kuvasi ;)
Jaksaako kukaan enää ihmetellä pienten tyttöjen lisääntynyttä painetta pysyä hoikkana ja sairaanloisen laihuuden ihannointia, kun täällä av-palstalla joukko ÄITEJÄ haukkuu normaalipainoisia läskeiksi ja pitää alipainoisuutta ainoana oikeana vartalomallina.
Minulla on paljon äitejä ystävänä, ja YKSI heistä on av-mammapalstan ihannoimassa/normaalina pitämässä mallimitoissa (todella laiha siis, johtuen virolaisista geeneistä). Loput on joko normaalipainoisia tai ylipainoisia. Miinustaako av-mamma siis omasta painostaan automaattisesti 20kg, vai millä peruseella haukutte normaalipainoisia läskeiksi?
Olen saman mittainen, mutta en ole hoikka. :)