Mun maailma romahti just... :´(
Kuulin mun ANOPILTA että mun miehellä on ollut kesällä suhde toiseen naiseen. :(
Siis mies on kotoisin eri kunnasta, missä nyt asutaan. Kesällä se oli käymässä kotipaikassaan ja oli ollu jonku sutturan kans siellä. Nyt anoppi laittoi viestin jossa tästä kertoi.
En tiedä mitä tekisin. Oksettaa! Pelottaa!
Sillon kesällä ku se tuli kotiin sieltä reissusta, arvelin jotain tapahtuneen...mutta mies ei kertonut mitään vaikka juteltiin...
Siinäpä meni jouluonni. :(
Kommentit (7)
Mies suuttui, oli helvetin vihainen kun kysyin että kuka tää nainen on... no, kun sai selitettyä niin antoi niin " loistokkaan" vastauksen jonka mä höhlä uskoin...eli se on yks joka oli yhtäaikaa jossai grillibileissä ja ihastui mieheeni, kuitenkaan vastakaikua saamatta. Nyt tiedän ettei toi oo totta. :(
-ap
Mut sinisilmäisyydestäsi huolimatta olen tosi pahoillani. Voi tosin olla, että anoppi liiottelee hieman tuota ' suhdetta' , että kyse on ollut jostain treffeistä ja asia jäänyt siihen. Mutta silti kannattaa miettiä laukkujen pakkaamista.
Vierailija:
Mies suuttui, oli helvetin vihainen kun kysyin että kuka tää nainen on... no, kun sai selitettyä niin antoi niin " loistokkaan" vastauksen jonka mä höhlä uskoin...eli se on yks joka oli yhtäaikaa jossai grillibileissä ja ihastui mieheeni, kuitenkaan vastakaikua saamatta. Nyt tiedän ettei toi oo totta. :(-ap
Miehelle olen puolitosissani sanonut että että kellistäisin silloin varmaan yhden hänen ystävistään,kostonhaluinen ämmä kun olen ja tiedän että sen onnistuisin tekemäänkin.
Sinuna ehkä ottaisin asioista selvää ennen kuin paljastat miehellesi tietäväsi asiasta.Esim.kumpi muuttaa,elatukset,mahd.omat tukesi,lajittele tavaroita vaikka pikkuhiljaa ja heitä äijä ennen joulua pihalle.Kerää itsellesi valmiiksi tukiverkosto koska eroaminen ei ole ikinä helppoa vaikka kuinka toinen olisikin loukannut.
Jaksamista.
voitte ja saattekin tätä epäillä. Itsekin toivon että tää ois huono provo anopin suunnalta. :(
-ap
Näytä se viesti miehelles ja katso sen naamaa...
Mies taisi haukkua sen ihan lyttyyn.
Mä en tykkää anopista ja anoppi ei tykkää musta. Mutta en usko että se tollasta vois mennä keksimään ihan vaan siks ku oli poikansa kanssa riitaa. Meillä on kuiteski 2 lasta, joten niiden elämä tässä on kans menossa pilalle...
Sillon kesällä arvelin jotain tapahtuneen. Isäntä oli viikon YKSIN siellä, soitteli harvakseltaan. Ja kun tuli kotiin niin parin päivän päästä YÖLLÄ sille tuli viesti joltain naiselta... sellanen että " mitä kuuluu" -tyyliä. Mutta siitä mulla vasta epäilykset heräsikin. :(
-ap
kaikki on ihan sekaisin. Kädet tärisee ja oksettaa... :( Mutta jos se on totta, niin ero tulee...mä en pettäjää enää kato!
Ihan oikeassa silti olet 13.!
-ap
Vierailija: