Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nettitreffikumppani käyttäytyi näin?

Vierailija
02.02.2013 |

Olin viime viikolla treffeillä deittipalvelun kautta tutustumani miehen kanssa.

Pari päivää treffien jälkeen laitoin viestin, että mitä mieltä mies on. Enkä saanut vastausta. Nyt hän oli poistanut minut FB-kavereista ja yritin soittaa hänelle, hän oli laittanut jonkun eston ja puhelu ei mennyt läpi.

Minkä ihmeen takia hän noin voimakkaasti torjuu minut, kun en ole kuitenkaan ahdistellut tai mielestäni mitenkään satuttanutkaan häntä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän toi ole aika selvä viesti mieheltä

Selvä on kyllä, mutta sitä ihmettelen, miksi reagoi noin voimakkaasti?

Vierailija
2/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä huomannut, että myös naisilla on melko usein taipumusta samanlaiseen nettijutuissa. Toiset eivät osaa sanoa suoraan ettei kiinnosta ja sen sijaan vain "katoavat" kuvailemallasi tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä mitenkään voimakkaana torjuntana, vaan ihan peruskäytöstapojen puutoksena. Noloa hänelle.

Vierailija
4/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toivoi, että ymmärtäisit yskän, kun hän ei ota yhteyttä. Monet ei pysty sanomaan suoraan, ettei halua enää tavata ja ettei nyt napannut.

Nyt se mies kokee, että sä olet hullu nainen, joka vainoaa sitä joka taholta. :)

Et vaan ollut sen miehen mieleen. Sinuna en olisi edes lähtenyt ottamaan yhteyttä tapaamisen jälkeen vaan antanut miehen tehdä sen.

Itse yhdessä vaiheessa monilla nettitreffeillä käyneenä havaitsin samaa. Treffien jälkeen mies saattoi olla kyllä, että soitellaan tms. Mutta ei siitä miehestä kuulunut sitten enää koskaan.

Jos itse erehtyi ottamaan yhteyttä, mies ei joko vastannut, sanoi suoraan ettei kiinnosta tai sitten oli tosi vaivautunut.

Jos mies oli kiinnostunut, hän otti itse yhteyttä joko vielä samana tai viimeistään seuraavana päivänä.

Ei siihen mitään sen kummempaa syytä tarvi olla. Teillä ei vaan miehen mielestä natsannut, et ollut sitä, mitä juuri hän haki. Seuraaville treffeille vaan, kyllä se mieluinen mies sullekin löytyy!

Vierailija
5/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yritti pikemminkin kaikin tavoin välttää, ettei tarvitsisi reagoida ollenkaan! Ainakaan suoraan. :)

Muistan, miten ennen tapaamista yhden miehen kanssa puhelimessa juteltiin tästä. Sanoin, että jos ei ekojen treffuen jälkeen enää kiinnosta, kannattaa sanoa se ihan suoraan, eikä mitään tyyliin "ollaan yhteyksissä".

Se mies sanoi, että usein ei kehtaa sanoa suoraan päin naamaa, että sua en enää tahdo tavata. Sitä vaan toteaa jotain, että "soitellaan".

Kun treffit alkoi olla ohi, mies totesi lopuksi, että "soitellaan". Nauroin ja sanoin, että ei kun ole rehellinen, jos et enää halua olla yhteydessä. Mies hätääntyi ja sanoi, että ei kun nyt hän oikeasti tarkoittaa, että soitellaan, oli mukavaa.

Ja mies soittikin. Meistä ei tullut paria, mutta hyvät ystävät tuli. Pidetään edelleen yhteyttä, vaikka kumpikin tahoillaan jo naimisissa.

Olen itsekin huomannut, että nettitutut on livenäkin helpompi vaan jättää sivuun, jos ei jaksa/halua pitää yhteyttä. Ihan kuin netissäkin tulee tehtyä. Huonoa käytöstä, tiedän...

Vierailija
6/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun kokemukseni mukaan naiset tekivät usein noin. Joillekin ihmisille ilmeisesti on oikeasti vaikea sanoa, ettei kiinnostusta olekaan, vaan mieluummin jätetään vain vastaamatta toiselle.

Itse kyllä olisin ottanut ihan joka kerta mieluummin sen suoran puheen, paljon aikuismaisempaa ja toisen huomioonottavampaa.

Vierailija
7/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen noin selvästi torjuu kaikki lähestymisyritykset, niin ainakin itse tulkitsisin sen niin, että olin ihan totaalinen turn-off. Enkä todellakaan enää edes haluaisi tietää miksi olin toisen mielestä niin luotaantyöntävä. Yrittäisin vaan äkkiä pyyhkiä koko ihmisen ajatuksistani.

Vierailija
8/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun kokemukseni mukaan naiset tekivät usein noin. Joillekin ihmisille ilmeisesti on oikeasti vaikea sanoa, ettei kiinnostusta olekaan, vaan mieluummin jätetään vain vastaamatta toiselle.

Itse kyllä olisin ottanut ihan joka kerta mieluummin sen suoran puheen, paljon aikuismaisempaa ja toisen huomioonottavampaa.

Vierailija
9/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavinta siinä on ettei voi tietää. Joskus voi olla jopa oikeasti jotain menoja ettei pääse vastaamaan kuin myöhemmin. Siinä sitten odottelee tuleeko sieltä mitään vastausta ja vähitellen alkaa miettimään, että ilmeisesti ei sitten kiinnostanut.

Ottaa päähän kyllä minua ainakin, kun yhdellä viestillä olisi asia tullut selväksi. Sitten olisi voinut siirtää ajatuksensa pois koko jutusta ja siirtyä eteenpäin.

Vierailija
10/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..next :)

Vierailija
11/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap:n tilanteessa itse olsiin varmaan aluksi luullut loukanneeni miestä jotenkin.

Jos ei kiinnosta, niin sille nettitutullekin voi ihan suoraan sen sanoa ja sitten vaikka poistaa FB-kavereista ja estää puhelut vasta, jos treffikumppani alkaa häiriköimään tai vainoamaaan.

Vierailija
12/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen noin selvästi torjuu kaikki lähestymisyritykset, niin ainakin itse tulkitsisin sen niin, että olin ihan totaalinen turn-off. Enkä todellakaan enää edes haluaisi tietää miksi olin toisen mielestä niin luotaantyöntävä. Yrittäisin vaan äkkiä pyyhkiä koko ihmisen ajatuksistani.

Mutta ilmeisesti treffikumppani ei tapaamisessa ole tuota totaalista "turn-off":iutta ilmaissut?

Vierailija
13/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mies oli sitten vain huonokäytöksinen ja teinin kypsyystasolle jäänyt.

t.ap

Vierailija
14/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti treffikumppani ei tapaamisessa ole tuota totaalista "turn-off":iutta ilmaissut?

oli tapaamisessa aika neutraali.

t.ap

Vierailija
15/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä vastaavia urpoja tapauksia, mitä olen kuullut lähipiiristäkin. On se kumma, ettei perus käytöstapoja löydy sen vertaa, että voi suoraan sanoa. Itse olen sanonut aina suoraan miehille, jos ei ole tullut tunnetta, että haluan nähdä uudestaan.

Vierailija
16/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan runsaasti nettideittaillut nainen, ja muistan monesti sanoneeni treffien loppuvaiheessa asian suoraan. Jotain sellaista, että oli kiva tutustua mutten usko meillä olevan niin paljon yhteistä että kannattaisi jatkaa. MInusta siinä ei edes ole mitään kovin loukkaavaa, koska onhan meille kaikille enemmistö ihmisistä kuitenkin epätodennäköisiä kumppaneita. Sokkotreffeilläkin se, että tärppää, on poikkeus, ja tärppäämättömyys on sääntö.