Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko sinä yhtään tällaista renttua?

Vierailija
02.02.2013 |

Ainakin itse miellän tämän tyypin juuri sellaiseksi rentuksi, johon kaikki naiset retkahtaa. Nähty on.

Kyseessä siis nuori mies, tavallisen näköinen, ei kouluja käytynä, työtön. Naisia on ollut useita, ja aina kerrallaan puhelimessa muutaman sellaisen tytön numero, jotka haluaisivat jotain enemmän, mutta mies haluaa olla "vain kavereita" (kaveruus = pannaan silloin kun mies haluaa).

Naiset ovat valmiita kuskaamaan, jopa pesemään pyykit (miehellä kun ei ole pesukonetta). Joku on aina valmis lohduttamaan ja tulemaan yöseuraksi.

Miten jollain voi olla tuollainen viehätysvoima?! :D Sitä mä me muut tavalliset kuolevaiset miehet voimme vain miettiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rakastuin itsekin sellaiseen renttuun. En itsekään tajunnut mitä aivoissani tapahtui. Hän petti minua, oli likainen, käytti rahani, varasteli, joi kaiken viinan mitä ikinä löysi. Minä vain rakastin. Onneksi hän halusi hylätä minut, kun olin hänen mielestään liian kaunis ja kunnollinen.

Vierailija
2/2 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä osalla naisista on geenivirhe, joka saa heidät syttymään täysin epäkelvoista miehistä. Sellainen virhe ei ole korjattavissa, ja monille sen kantajista virhe tulee kovin kalliiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä