mieheni sai tänään rillit! itse taidan olla enemmän hämilläni!
Uskon että totun tähän ajan kanssa, mutta miksi se muutos tuntuu itsestä niin suurelta?
Kommentit (11)
Uskon että totun tähän ajan kanssa, mutta miksi se muutos tuntuu itsestä niin suurelta?
mietittekö te tälläisiä juttuja???? Että olet ihan hämilläsi...voi helvetti mitä pentuja täällä...
ihmettelenkin miksi otan itse siitä niin suuria paineita.
mietittekö te tälläisiä juttuja???? Että olet ihan hämilläsi...voi helvetti mitä pentuja täällä...
jos mies ei muuten ole niin hyvännäköinen (sporttinen, komea) lasit ikävä kyllä rumentavat. Mutta muutenkin hyvännäköisellä ne parantavat entisestään ulkonäköä!
Tuliko siitä ei-niin-seksikäs?
Miehellä NIIN kuuluu olla rillit, sit on just seksikäs mun mielestä. Mut tietysti nykyaikaiset ja tyylikkäät, ei mitkään retropokat.
Voisitko ajatella, että on vain hyvä asia, jos mies näkee kunnolla...
Hauku sitä puolisokeeksi tai rumaksi rillipääksi tai jotain muuta yhtä "älykästä" mitä keksitkin niin ehkä helpottaa ;)
Toivottavasti miehellesi ei tule muuta "vikaa" tai saattaa akka olla niin hämillään että ero tulee!
Itsehän olet täydellinen :O
Hämillään? Totun ajan kanssa? Muutos?
Oletko sä ihan järjissäsi?
Hämillään? Totun ajan kanssa? Muutos?
Oletko sä ihan järjissäsi?
Ja niillä saa ilmettä helposti vaihdettuakin. Mun miehellä on tällä hetkellä niin kuulit lasit, että ihan itseänikin hätkähdyttää moinen miehekkyys.