Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Danse Bankista! Tuli kirje Danske Bankin asiakkaille, enkä tietääkseni ole asiakas-

Vierailija
02.02.2013 |

vai onko Handelsbank samaa konsernia jotenkin, kun sielä tilini ovat ja tämä kirje on kuitenkin suunnattu Danske Bankin asiakkaille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuusjäännetili Postipankissa(jota siis ei ole enää)joten oon vissiin nyk, Danske Bankin asiakas:)

Vierailija
2/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle tulee kirje Danske bankista, on sulla silloin joku asiakkuus (tili, rahasto).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon pankkiasiakkuuksia, et kaikkia ei muista. Ja ennen kuin kysyt, haluan pitää varani hajautettuna eri pankkeihin ihan vaan varmuuden vuoksi. Toisin on varmaan sulla,jolla tili tuli tili meni! Et mieti seuraavalla kerralla ennen kuin haukut toisia idiooteiksi! t. ei ap

Vierailija
4/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoi vähän aikaa nimensä Danske Bankiksi - johtuisiko kirje siitä?

Vierailija
5/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska pankki BTW

Vierailija
6/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo-pankkia mulla ei oo, joten siitä ei johdu.:)

Pitääkin ottaa paremmpin selvää, jos sielä kerta tili mulla on..:)

Vierailija
7/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita ja kysy niin sieltä se selviää paremmin kuin av:lta kysymällä. Vaikka av-mamat fiksuja onkin niin ei nyt sentään sun pankki asioita vielä tiedetä.

Vierailija
8/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ihan samaa.

Vierailija
9/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin voisi periaatteessa tulla kirje osoitettuna Nordean asiakkaalle, sillä minulla oli lapsena tili KOP:ssa. Mutta Nordealla on ilmeisesti homma paremmin hanskassa ja tietävät, että en ole heillä enkä edeltäjillään asioinut yli 20 vuoteen.

Vierailija
10/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sypissä oli tili 80-luvlla

Vierailija
11/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden Postipankin säästötilille oli jäänyt jokunen euro, joten tili on yhä edelleen olemassa. Siksi siis kirje ja asiakkuus.

Vierailija
12/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta sitten tuli Sampo-Leonia ja sitten tuli Sampo ja nyt tuli Danske Bank.

Vierailija
13/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vanhemapsi perusteneet sinulle tilin johonkin säästöpankkiryhmään.

Pankkirkriisin vuoksi Säästöpankit joutuivat kriisiin 1990-luvun alussa. Vuonna 1992 perustettiin myös Suomen Säästöpankki – SSP Oy, johon sulautui 43 vaikeuksissa olevaa säästöpankkia. Suomen Säästöpankin terveet osat myytiin lokakuussa 1993 muille pankeille. Esim. minun aluesäästöpankkini myytiin Postipankille ja minusta tuli Postipankin asiakas ja nykyisin olen siis Danske Bankin asiakas.

Vierailija
14/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuuden vuoksi (talletussuojan takia. Sijoitukset on vielä erikseen ja olen kyllä tasantarkkaan perillä missä pankeissa rahani ovat ja paljon niissä on rahaa.

t. numero 3

Vierailija
15/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta sitten tuli Sampo-Leonia ja sitten tuli Sampo ja nyt tuli Danske Bank.

Mikseivät pankit voi pysyä samannimisinä vaikka konsernit vaihtaisivatkin omistajaa? En tajua ketä tuollainen palvelee, kauhea työ uudelleenlanseerauksissa ja muistamisissa.

Vierailija
16/16 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet hajauttanut säästösi ja avannut useampaan eri pankkiin tilin miettien tuota talletussuojaa.

Sehän on 100 000 euroa per pankki.

Eli sitten kun sinulla alkaa säästöt mennä yli sen 300 000 euron, niin paras avata tili vielä neljänteen pankkiin. Tai viidenteen tai kuudenteen, ei sen puoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan