Mistä voi arvella jonkun parisuhteen olevan kriisissä/vaikeuksissa?
Mitkä ovat ne merkit joihin olette kiinnittäneet huomiota ettei kaikki taida olla suhteessa ihan kunnossa? Siis ilman että kyseiset henkilöt ovat puhuneet vaikeuksistaan.
Tarkoitan ystäviä, tuttavia, sukulaisia, naapureita, työkavereita?
Kommentit (12)
muuttuu ilkeäksi, toisia arvostelevaksi ja piikikkääksi ihmiseksi. Purkaa siis omaa pahaa oloaan ympäristöönsä.
illanviettoihin tai peruvat jo sovittuja tapaamisia yhä uudelleen.
Yhdessä olemisen sijaan suunnataan tarmoa remontteihin ja vastaaviin projekteihin, joissa ei joudu ajattelemaan mitään vakavaa.
huomaa kun ei yhdessä koskaan ulkona tms. Koko ajan mennään yksin joka paikkaan, yhdessä ei.
kiinnosta olla juuri tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä, eli tuollaisten ihmisten, joiden elämänsisältö on pahansuopa juoruilu muista ihmisistä. Siis tuollainen kenelläköhän menee huonosti juttujen keksiminen muista, merkkien kyttääminen, ketkäköhän seuraavaksi eroaa vatvominen. Halveksin tuota ihmistyyppiä todella ja kartan aina kun voi. Ilman ihmisiä ei silti tarvitse olla, koska onneksi kaikki ihmiset eivät todellakaan ole tuollaisia. On kiva tavata sellaisia, jotka keskittyvät ihan muuhun kuin tuollaiseen sairaaseen nokitteluun ja juoruiluun.
huomaa kun ei yhdessä koskaan ulkona tms. Koko ajan mennään yksin joka paikkaan, yhdessä ei.
Eo kuule tarvitse olla kyttääjä tai tarkkailija, sen vaan vaistoaa.
Olen monista vaistonnut ettei ole asiat hyvin ja sitten on tullut ilmi että ongelmia on. Ilman että kyttäisin.
Olen herkkä vaistoamaan ihmisten tunnetiloja, johtuu varmaan siitä.
sieltä olen niin monet kriisit tajunnut :D
kyllä ne ihan riittävän selviä merkkejä ovat. Sekin kertoo paljon, että epätoivon vimmalla ja sokean raivon vallassa yritetään pönkittää sitä kulissia.
Tai hirveesti jaetaan jotain sellasia kiertäviä kuvia.
matkustaa säännöllisesti Gambiaan. Eiköhän se ole eroa pukkaamassa.
Vaimon turvonneet silmät ehkä, ellei ole siitepölyaika ja tiedetään varmasti, ettei kukaan sukulainen ole kuollut tai vakavasti sairas tai ole muuta kriisiä.
Joskus myös tuo, ettei kumpikaan tule suku- tai ystäväpiirin juhliin, mutta vielä varmemmin se, etteivät kutsu itse.
Mitä itse olen roikkunut eron partaalla (useita kertoja tähän ikään) niin ehkä varmin merkki on se, ettei ole yhteisiä matkasuunnitelmia tai jo tehdyt suunnitelmat perutaan.
Kriisistä voidaan kuitenkin päästä selville vesille, joten mikään eron merkki ei kerro varmasti, että ero on tulossa. Itsekin olen eronnut vain yhden kerran.
ko. ihmiset ovat vältellet yhteydenpitoa/ erilaisia kutsutilaisuuksia.