Mitä mieltä olette minun reidestä?
Kommentit (24)
mutta wau! Oot sitten vähän treenaillut? Mitä lajeja?
Miten tollaset sais palautettau...ollut mullakin silloin aktiiviurheilija aikana, nyt kadonneet ja niitä olis kyllä kiva metsäsetllä takaisin!
mutta wau! Oot sitten vähän treenaillut? Mitä lajeja?
kun yleensä täällä palstalla mitä "tavismaisempi/huonompi" on sitä enemmän niitä saa)
Välillä olen treenaillu enemmän ja välillä vähemmän, mutta en koskaan mikään himo himo urheilija ole ollut...Kuntosalilla olen treenaillut aika kovaa (isoilla painoilla jne), välillä jopa voimanostotyylilsesti (eli lyhyitä sarjoja...).. hiihtoo, lenkkeilyä...
ap
No enpä tiedä, kinkku mikä kinkku, mutta en välttämättä haluaisi nähdä yhtään enempää. Siis oikeasti, millainen aikuinen ihminen ottaa kuvan omasta reidestään ja lähettää sen Internetiin toisten arvioitavaksi? Haloo!
itseasiassa vähän mietiskelinkin että noita lajeja saattais olla ja mun mielesti kyllä kivan monipuolisesti. Hyviä monipuolisesti kropaan vaikuttavia ja tehokkaita lajeja.
Tuo sun maininta voimannostotyylisesti kuulosti nyt yhdeltä tärkeältä osalta, tällainen mutu-tuntuma mulle nyt tuli.
Kiinnitätkö huomiota ruokavalioon jotenkin erikoisesti?
Välillä olen treenaillu enemmän ja välillä vähemmän, mutta en koskaan mikään himo himo urheilija ole ollut...Kuntosalilla olen treenaillut aika kovaa (isoilla painoilla jne), välillä jopa voimanostotyylilsesti (eli lyhyitä sarjoja...).. hiihtoo, lenkkeilyä...
ap
Ei kyllä näytä isoilla painoilla kovaa treenaavan reideltä. Mullakin enemmän lihasta, vaikken nyt niin järjettömän isoilla painoilla (enää) treenaa.
Minun mielestä ap:n reisi on kauniisti muotoutunut. Aivan sama kuinka paljon lihasta ja miten vahvalla painoharjoittelulla aikaan saatu, mutta töitä sen eteen on tehty, sen näkee.
2
itseasiassa vähän mietiskelinkin että noita lajeja saattais olla ja mun mielesti kyllä kivan monipuolisesti. Hyviä monipuolisesti kropaan vaikuttavia ja tehokkaita lajeja.
Tuo sun maininta voimannostotyylisesti kuulosti nyt yhdeltä tärkeältä osalta, tällainen mutu-tuntuma mulle nyt tuli.Kiinnitätkö huomiota ruokavalioon jotenkin erikoisesti?
vaikuttaa eniten...(ehkä)
Katson vaan että saan tarpeeksi proteiinia...
ap
Jatka samaan malliin, äläkä välitä saamistasi tylyistä kommenteista! Mukavat lauantaina jatkot sinulle. :)
2
ap
Ei kyllä näytä isoilla painoilla kovaa treenaavan reideltä. Mullakin enemmän lihasta, vaikken nyt niin järjettömän isoilla painoilla (enää) treenaa.
keskustelua reidestäni treenatun (/lihaksikkaan?) näköisenä...enkä ole väittänyt, että onpa minulla tosi lihaksikkaat reidät. Mutta itselleni isoilla painoilla olen kuitenkin treenannut.
Siis salilla olen treenannut kovaa.. mutta aerobista välillä enemmän ja välillä vähemmän...
Että sillä tavalla.
ap
Jatka samaan malliin, äläkä välitä saamistasi tylyistä kommenteista! Mukavat lauantaina jatkot sinulle. :)
2
yllätyksenä. ap
Taas joku läski pötkylä luulee olevanso suurikin fitnessbeibe.
ap
keskustelua reidestäni treenatun (/lihaksikkaan?) näköisenä...enkä ole väittänyt, että onpa minulla tosi lihaksikkaat reidät. Mutta itselleni isoilla painoilla olen kuitenkin treenannut.Siis salilla olen treenannut kovaa.. mutta aerobista välillä enemmän ja välillä vähemmän...
Että sillä tavalla.
ap
että toki treenimääräiä saisi lisätä jopa 30 % että tuo ihmeellisemmältä näyttäisi + ruokavaliota fiksta ja kunnolla. Toisekseen, olen pitkä, pitkäsäärinen, joten siinä lihaksen muoto on muutenkin pidempi _eli ei PYÖREÄ_ ei niin lihaksikkaan näköinen. (Vertaile vaikka lyhyiden fitness-tms.urheilijoiden lihaksia pitkien lihaksiin).
Kuinkas pitkä/pätkä itse olet?
ap
Taas joku läski pötkylä luulee olevanso suurikin fitnessbeibe.
140 kg nousee maasta minnekkään? Vai oletko itse nähnyt sellaista ihmettä?
ap
treeniohjelma, joka olis hyvä mulle, kun kommenteissa valiteltiin, että ei näy lihakset salillakäynnistä;)
t: se "mitä mieltä kropastani" -ketjun ap:)
treeniohjelma, joka olis hyvä mulle, kun kommenteissa valiteltiin, että ei näy lihakset salillakäynnistä;)
t: se "mitä mieltä kropastani" -ketjun ap:)
sitä paitsi oletko kauan käynyt salilla/treenannut?
ap
Et ei välttämättä salitreeniä tarvita
Et ei välttämättä salitreeniä tarvita
ap
koska tykkään laihoista pitkäsäärisistä naisista mut jos olet tietoisesti treenannut lihaksesi niin hyvin tehty. Onnittelut=D
Yksikään(terve) aikuinen ei laita kuvia raajoistaan yleisesti ihmeteltäväksi.
Mitä haet tuollaisella kuvalla? Kohennusta itsetunnollesi?
ap