Mitä ajattelet 34v 2 lapsen isästä, joka seurustelee tosissaan 22 vuotiaan naisen kanssa?
Kommentit (20)
Eikä tuollaiset yleensä kestä. Joku harva onnistuu isoillakin ikäerolla, mutta ihan oikeesti vain harva. Elämänkokemus on niin erilainen noin isolla ikäerolla. Mä olen aina ajatellut, että 7 vuotta ikäeroa maksimissaan. Silloin ollaan yleensä vielä samalla planeetalla.
1. Iso ikäero tuossa vaiheessa, kun elämänkokemukset ovat täysin erilaiset (esim. sama ikäero ja molemmilla 10 vuotta lisää, olisi jo ihan toinen juttu, kun elettyä aikuiselämää on takana enemmän)
2. Uusperhekuvio.
3. Lasten ja kumppanin ikäero. JOs lapset ovat vaikka vain 10v ja 8v, niin äitipuolen asema voi olla haastava ja hankala, ehkäpä jopa mahdoton.
4. Tässä on mahdollisesti myös hajotettu se entinen perhe eli taustalla voi olla katkera ex, traumatisoituneet lapset ja joku vasta teini-iästä selvinnyt nuoruuden uhossa pöyhkeilevä 4 vuotta täysi-ikäisenä ollut nainen, jonka empatiakyky ja elämänkokemukset eivät takuulla ole ehtineet kehittyä tarvittaviin mittoihin tämän sotkun selvittämiseen
5. Mies, jolla on kaksi lasta ja epäonnistunut suhde takana, ei ole tilastollisesti parasta aviomiesainesta, kun ei ole ensimmäistäkään suhdetta saanut pidettyä kasassa. Monesti siis kyseessä on ns. kypsymätön mies eikä tarkoituskaan vakiintua loppuiäksi vaan vain hetkeksi.
Niin, isoja riskejä, ja näillä riskeillä vain ehkä prosentti onnistuu.
Miksi kenenkään muun pitäisi ajatella tuosta yhtään mitään ?
Sopivaa kumppania ei ole helppo löytää. Jostain ominaisuuksista joutuu yleensä vähän tinkimään. Mitä se ikäero seurustelussa haittaa ?
Vain osa ( 10..20%..?) seurusteluista ylipäätään johtaa avo- tai avioliittoon ja vain osa avioliitoista jatkuu läpi elämän. Joten miehen vanhenemista nyt on vähän liian aikaista murehtia.
Voihan tuo olla kokemuksena molemmille hyvinkin antoisa. Ja jos kyseessä on tosirakkaus, eihän iällä ole mitään väliä.
22v on vasta lapsi itsekin. Juuri ja juuri teini-iästä selvinnyt. 34 vuotias mies ei halua tuon ikäiseltä muuta kuin pelkkää seksiä. Luultavasti kyllästyy leikittyään tytöllä vähän aikaa ja etsii sitten ikäisensä aikuisen naisen, joka oikeasti kykenee kestämään uusperheen kuviot. Tuota tyttöä kyllä käy sääliksi.
1. Iso ikäero tuossa vaiheessa, kun elämänkokemukset ovat täysin erilaiset (esim. sama ikäero ja molemmilla 10 vuotta lisää, olisi jo ihan toinen juttu, kun elettyä aikuiselämää on takana enemmän)
2. Uusperhekuvio.
3. Lasten ja kumppanin ikäero. JOs lapset ovat vaikka vain 10v ja 8v, niin äitipuolen asema voi olla haastava ja hankala, ehkäpä jopa mahdoton.
4. Tässä on mahdollisesti myös hajotettu se entinen perhe eli taustalla voi olla katkera ex, traumatisoituneet lapset ja joku vasta teini-iästä selvinnyt nuoruuden uhossa pöyhkeilevä 4 vuotta täysi-ikäisenä ollut nainen, jonka empatiakyky ja elämänkokemukset eivät takuulla ole ehtineet kehittyä tarvittaviin mittoihin tämän sotkun selvittämiseen
5. Mies, jolla on kaksi lasta ja epäonnistunut suhde takana, ei ole tilastollisesti parasta aviomiesainesta, kun ei ole ensimmäistäkään suhdetta saanut pidettyä kasassa. Monesti siis kyseessä on ns. kypsymätön mies eikä tarkoituskaan vakiintua loppuiäksi vaan vain hetkeksi.
Niin, isoja riskejä, ja näillä riskeillä vain ehkä prosentti onnistuu.
En pidä lainkaan omituisena. Äitini oli 20 vuotta vanha tavatessaan isäni joka oli tuolloin 35-vuotias yhden lapsen isä. Kolmekymmentä vuotta kesti se liitto. Sitten äidin saavuttaessa viidekympin villitys alkoi heistä kuulemma ensimmäistä kertaa ikäero tuntua ja ero tuli.
Itse olen 22 vuotias nainen ja avoliitossa miehen kanssa, jolla ikää 31 vuotta ja edellistä liitosta yksi lapsi. Vakavissamme seurustellaan mekin ja uskon miehen haluavan muutakin kuin seksiä; odotan tällä hetkellä toista yhteistä lastamme :) Onnea uusperhe kuvioihin kaikille!
Yleisesti en ajattele tuollaisesta mitään, mutta tiedän tapauksen, jossa 32-vuotias mies ja kahden lapsen (iät 2 ja 4) isä seurustelee 21-vuotiaan nuoren naisen kanssa.
Mietinkin, koska tulet meitä tänne piinaamaan. On sullakin elämä.
Mietinkin, koska tulet meitä tänne piinaamaan. On sullakin elämä.
En muista ketjua mutta eilen alkoi jo!
Olen itse 22- vuotias ja mieheni 36. Olemme olleet monta vuotta yhdessä ja meillä on yksi lapsi. Jos löytyy muuten sopiva kumppani, niin olisi typerää antaa ikäeron estää..
Olen itse 22- vuotias ja mieheni 36. Olemme olleet monta vuotta yhdessä ja meillä on yksi lapsi. Jos löytyy muuten sopiva kumppani, niin olisi typerää antaa ikäeron estää..
Pelkkä tyttönen vasta. Ihan kakara.
22-vuotias ei ole nainen. Piste.
Sinä et ole nainen. Piste.
Oikein arvattu. Saavutus tosin ei ole kummoinen, sillä sinulla oli 50% mahdollisuus osua oikeaan.
Oikein arvattu. Saavutus tosin ei ole kummoinen, sillä sinulla oli 50% mahdollisuus osua oikeaan.
Piste.
Aijaa mies siellä siis katkerana kun et saa nuorta naista.
Minusta vähän tuntuu, että se en ole minä, joka tässä on palkokasvin sieraimeensa kiskaissut.
Älä nyt yöuniasi menetä, mutta 22-vuotias on sen verran nuori tyttönen vielä, että en minä keksi mitään syytä katkeroitua, jos en saa niin nuoren tyttösen huomiota.
Öitä!
akat itkee täällä menetetyn nuoruuden perään. :D
että, kun v-käyrää aina nostattavat nämä parikymppisiä "tyttösiksi" rienaavat. On selvästi keksitty uusi tapa halveerata ja mitätöidä nuorempaa naista, joka on erehtynyt av -mamman exän siipaksensa ottamaan.
Ihan selvä katkeruushan se on, mikä näistä monesta viestistä paistaa.
22 -vuotias ON nainen. Piste.
paitsi et lapsia oli muutama lisääkin.