Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausarvista

Vierailija
01.02.2013 |

Olen säästynyt raskausarvilta täysin kahdessa raskaudessa, joissa vatsa on ollut varsinkin loppuvaiheessa todella iso. En ole mitenkään erityisesti satsannut rasvaukseen tms. Voiko niitä silti tulla nyt tässä kolmannessa raskaudessa? Ikää on 39 vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaikista kolmesta tullut aina uudet arvet vaikka nahkaa on ollut löysänä ennen raskautta.

Ja parikymppisen "pehmeä ja joustava" iho ollut mukamas.

Kai niitä voi vielä tulla mutten usko jos omaat noin joustavan ihon! :)

Vierailija
2/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ellei nyt ole isompi vauva ja raskaus kestä pidempään. Mutta luulisi, että olisi tullut jo edellisissäkin raskauksissa, jos olisi tullakseen.

Minulla tuli arpia rv 36, kun sf-mitta kasvoi tosi nopeasti 35:een. Kaksi viikkoa aiemmin oli ollut vain 31 cm. Tarkistin äsken mitat neuvolakortista. En ymmärrä, miksi maha kasvoi noin nopsaan. Ehkä vauvalla oli tuossa kasvupyrähdys, eikä mahtunut enää muualle kuin reilusti ulospäin kasvamaan.

Onnea hyvästä nahasta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla iho repesi vasta neljännessä raskaudessa! Alavatsa, kyljet ja jopa häpykumpu ratkeili. Olin silloin 34v

Vierailija
4/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ne vaalenneet eikä häiritse. Elämän jälkiä.

Vierailija
5/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :). Ihan ihme juttu, koska molemmilla siskoillani ja äidilläni on tullut varsinkin vatsaan paljon raskausarpia. Ja painoakin minulle tuli edellisissä raskauksissa 16 ja 20 kg. Mutta toki ihan tyytyväinen olen, jos tälläkin kertaa raskausarvilta säästyn :).

ap