Näkijä vastaa kysymyksiin
Kommentit (43)
Faksaako joku sinulle vastaukset henkimaailmasta ylihuomenna?
tai sitten se oli valenäkijä
pitäisi tehdä, jotta saisimme perheenlisäystä? Hoidot siis on aloitettu, mutta tulosta ei ole tullut.
Tuleeko lasta koskaan?
ensi syksynä opintoihin vai työhön?
mutta arvioin työkseni asiantuntijana Euroopan ja maailman taloussuhteita ja -näkymiä ja jos minulta asiaa kysyisit, niin ehdottomasti suosittelisin satsaamaan nyt opintoihin. Tulevaisuudessa työtä tulee löytymään vain sellaisille, joilla on koulutusta ja erityisosaamista. Ihan oikeasti, opiskelkaa nyt niin paljon kuin voitte, vain niin saatte turvattua tulevaisuutenne.
lähes kymmenen vuoden odotukseni?
saammeko lapsia? Koska? Kuinka monta?
Miten minun tulevaisuuteni?
Siis miksi olet huolissasi tulevaisuudestasi? Miehesi ulkomaan komennuksen (mitä ikinä se tarkoittaneekaan?) vuoksiko jostain? Taloudellisia huoliako vai mitä tarkoitat?
mitä on meneillään mun ja yhden miehen välillä, onko mitään romanttista luvassa vai odotanko turhaan?
mitä mies haluaa?
Saakp vihdoin ystäviä? Päädedkö vanhojen tansseihin eli löytääkä parin?
kysymykseni, joten odotan vastausta...
kun aina tiedät joka asiaan vastauksen. Odottele vaan ihan kaikessa rauhassa :)
Miksi T jätti minut? Onko asia korjattavissa? Hän ei halua kuunnella minua.
siinä syy, ei mitään sen kummempaa. So don`t worry, be happy :D
Mitä muutoksia sinun mielestäsi täytyisi tehdä saadaksesi "elämäsi kuntoon".
siinä syy, ei mitään sen kummempaa. So don`t worry, be happy :D
Jos joutuu noita näkijän hommia paiskimaan, niin pitäähän linjojen olla priimakunnossa, hyvänen aika! Kuka siitä on vastuussa??? Ota yhteys palveluntarjoajaan asap. Nyt sulla on tässä liuta odottavia asiakkaita, ja alkaa ilmetä tyytymättömyyttä odotusaikoihin. Mäkin kysyin kysymyksen, enkä näytä saavan minkään valtakunnan vastausta. Onko tämä sinun käsitys toimivasta asiakaspalvelusta?!
Vai mikä sitä linjaa tukkii. Onko joku räkässyt siihen ja siksi näkyy huonosti? Keksi ratkaisu, me odotetaan vastausta vaikka koko yö!!!
Hän kun tykkää "tehdä omia päätöksia ja ratkaista asioita sen mukaan" Elän jatkuvassa pelossa lähteekö tuo vai ei, käyttää henkistä valtaa minuun.
Kuinka pärjäisin yksin kahden teinin kanssa?