Erityismiehen pukeminen - ziisus sentään
Miehen saa muutaman kerran vuodessa vaatekauppaan, joskus sen saa suostuteltua sovittamaan jotakin. Tässä kuussa on saatu ostettua talvikengät, takki, farkut ja pari paitaa. Tämä on hämmästyttävä saavutus.
Tänään piti laittaa jalkaan uudet farkut. Tarjouksesta löytyi Leen 110€ farkut 30€:lla, pidin hyvänä löytönä. Niitä oli kyllä sovitettu ostettaessa, mutta usein käy niin, että mies ostaa mitä tahansa päästäkseen pois kaupasta. Nyt ne ei sitten sovikaan jalkaan, on liian tiukat ja samalla vyötäröstä löysät. Laitetaan vyö. On liian matalat. Laittaa kenkiä jalkaan, vyönlenkki rätsähtää irti. Mies riisuu housut, heittää pihalle ja kaivaa pyykkikorista likaiset Levikset.
Että jos kiinnostaa pikkuvikaiset Leen farkut muistaakseni kokoa 32/34, niin kerro.
Kommentit (12)
tilaa postimyynnistä ja pidätte vaan sopivat. Itseltä säästyy hermot, mies ei joudu paniikkiin ja kaikki on tyytyväisiä
Kaikki on liian kallista, on kuuma, ei kelpaa jne. Minä teen niin että laitan nettikaupasta, vaikka bubbleroomista parhaat löytämäni vaatteet sivujen suosikkilistalle ja mies katsoo niistä muutamasta vaihtoehdosta mieleiset..tuskastuu ja jättää ostamatta jos pitää plärätä satoja kuvia. Sitten tilaan parissa koossa ja palautan loput.
Tiedän että on hölmöä mutta muuten mies käyttäisi samoja virahtaneita vaatteitaan ikuisesti.
Niin ja näitä virttyneitä karmeita huppareita jne. vielä heittelen salaa roskikseen koska ne on miehen mielestä "ihan hyviä" vaikka hihat olisivat täynnä reikiä, resorit venyneet ihan muodottomiksi ja kuosi kulunut värittömäksi..hohhoijaa. En halua kulkea resupekan kanssa.
erityislapsesta kasvaa erityismies
himassa, jotta normaalipariskunnat saa shoppailla rauhassa. Kauheeta katottavaa taas tänään, kun jonkun adhd-Jorma veti ympyrää rekkien välissä älypuhelimeen kailottaen.
Mies tulee mielellän kauppaan, asiaa autaa jos olen käynyt katsastamassa etukäteen alerekit tai muuten vaan. Kaupassa kasataan lähä vaatetta mukaan, mennään niiden kanssa koppiin ja yhdessä valkataan.
Mies pukeutuu mielellään tyylikkäisiin vaatteisin, muttei ressu itse niitä osaa ostaa kaupasta. Mua tarvitaan myäs sanomaan, milloin on uusien vaatteiden aika. Nykyään ollaan jo tilenteessa, ettei vaatteet ehdi mennä ihan risoksi ennen kuin uusia on jo olemassa.
Mies tulee mielellän kauppaan, asiaa autaa jos olen käynyt katsastamassa etukäteen alerekit tai muuten vaan. Kaupassa kasataan lähä vaatetta mukaan, mennään niiden kanssa koppiin ja yhdessä valkataan.
Meillä mies hoitaa ilman Mua vaateostoksensa. Jos mulle ei kelpaa sen valitsemat,ne palautetaan. Koskaan ei ole joutunut palauttamaan. Ja pukeutuu kyllä tyylikkäästi.
pehmeitä ja helposti istuvia vaatteita. Meillä 11v. kehitysvammainen poika ja kaikki vaatteet ostetaan netin kautta. Talvikengät on aina Kuomat tarralla. On hankala vaatteiden kanssa ja terveydenhoidon suhteen. Muuten on ihana ja kiltti, mutta kun pelkää kaikkea ja vaatteet täytyy tuntua pehmeiltä päällä. Älä vaihda merkkiä vaan pysykää samassa.
Kai se on sitten ne Levikset ostettava, huoh. Ap
tilaa postimyynnistä ja pidätte vaan sopivat. Itseltä säästyy hermot, mies ei joudu paniikkiin ja kaikki on tyytyväisiä