Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunikaverit (mies ja nainen) oli kahvilla ruokailutilassa.

Vierailija
01.02.2013 |

Menin samaan pöytään ja tuli vähän hiljaista.

Ihmettelin asiaa myöhemmin toiselle työkaverille joka kertoi näillä olevan suhde.

Jotenkin tuli nolo olo että menin "häiritsemään" tän pariskunnan "omaa hetkeä". Inhottavia tuommoiset romanssit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten lähtee sieltä taukotilasta pois. taukotilat kuuluvat kaikille.

Vierailija
2/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän siis että tuollainen jotenkin nolostuttaa, mutta toisaalta tällä pariskunnallakin olisi voinut olla vähän käytöstapoja ja pitää keskustelua yllä kun liityit seuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka on syvältä. Yäk.

Kyllä, tämä oli sarkasmia.

Vierailija
4/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi, niin työpaikan vanhemmat työntekijät puhuivat aina paheksuen niistä, jotka "söivät kuormasta". En ensin tajunnut, mitä he tarkoittivat. Luulin heidän paheksuvan sitä, että joku vei työpaikalta tarvikkeita kotiin, siis kumeja, kyniä, vihkoja yms.

Todellisuudessa sanonta tarkoitti työpaikkaromanssia. Mistäpä nuori ihminen olisi senkään tiennyt.

Vierailija
5/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse puhunut mitään? Ei kai se nyt pariskunnan vika ole jos hiljasta on.

Me ainakin miehen kanssa pidetään yhteiset tauot ja taukotilassa saatetaan jutella omista asioistamme, jos joku tulee samaan pöytään tervehditään ja lopetetaan keskustelu koska se vasta noloa olisi.

Vierailija
6/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit voinut aloittaa työjutut tai tyytyä että tänään ei ole työpaikkaläppää.

Vierailija
7/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös yksi työtekijä toi palaverissa ilmi että hän ei pysty olemaan samassa tilassa kun minä ja mieheni koska tuntee olonsa vaivautuneeksi. Oltiin vähän että mitäs helvettiä tämä nyt on.. Toiset ei kyllä käy ihan täpöillä

Vierailija
8/8 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi, niin työpaikan vanhemmat työntekijät puhuivat aina paheksuen niistä, jotka "söivät kuormasta". En ensin tajunnut, mitä he tarkoittivat. Luulin heidän paheksuvan sitä, että joku vei työpaikalta tarvikkeita kotiin, siis kumeja, kyniä, vihkoja yms.

Todellisuudessa sanonta tarkoitti työpaikkaromanssia. Mistäpä nuori ihminen olisi senkään tiennyt.

Tiedän joo ap:n tilanteen. Itse oon yrittänyt aina olla välittämättä näistä (sala) suhteista ja toimia niiden osapuolten kanssa ihan normaaliin tapaan mutta usein tosiaan "hiljaista on" vaikka kyse ei edes olisi tauosta vaan siitä että pitäisi joku työasia hoitaa.