Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus joogasta

Vierailija
01.02.2013 |

Moni luulee, että joogassa on kyse vain fyysisestä harjoittelusta, mutta tämä ei ole totuus. Tosiasiassa jooga on syntistä toimintaa, jonka on tarkoitus vieroittaa ihminen aidosta jumalasta.

http://koti.phnet.fi/petripaavola/jooga.html

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä Jeesus sydämeesi tosissasi-huomaat onko totta.

Vierailija
22/40 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dalai Lama on minun "jumalani" vaikka onkin ihminen. Sydän on täynnä rakkautta sinullekin. Totta tämäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttä soopaa.

nimim. joogannut monta vuotta ja hyvältä tuntuu

Vierailija
24/40 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 08:25"]

http://www.kotipetripaavola.com/jooga.html

Tosi mielenkiintoista.

[/quote]

Tää on kyllä ihan totta. Jospa nyt silmät avautuis.

Vierailija
25/40 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 10:43"]

Dalai Lama on minun "jumalani" vaikka onkin ihminen. Sydän on täynnä rakkautta sinullekin. Totta tämäkin. 

[/quote]

Niinpä! Jos verrataan Paavolaa ja Dalai Lamaa, toinen vihaa ja tuomitsee ja halveksuu kaikkea, toinen on rakastava, lempeä ja lämmin. Kumpaakohan sitä mieluummin lähestyisi ja kuuntelisi?

Vierailija
26/40 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun tulkinta on roskasakin tekemiä. Ken kristinuskoon haluaa uskoa niin uskokoot pois mutta muita siihen ei kannata sekoittaa muuten koko homma menee niin poskelle. 

Vierailija
27/40 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kotipetripaavola.com/jooga.html

Tosi raju paljastus joogan pimeästä ja salatusta puolesta.

Vierailija
28/40 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin saa nauraa ! Jooga on useimmille mukava liikuntalaji, ei niiden liikkeiden sisällä muuta ole. Minä hoidan kuntoanai uinnilla, juoksulla ja joogalla. Uinti on minulla meditatiivisempaa kuin jooga. Jooga toimii venyttelynä ja pitää kehon notkeana.

Vierailija
29/40 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogahan on siitä hauska juttu että tapoja harjoittaa sitä on kahta ihan äärilajia ja sitten kaikkea siltä väliltä ;) Eli alkuperäinen tapa on ymmärtää se filosofiana sekä elämäntapana, johon myös Jumala liittyy kiinteästi, riisuttu länsimäinen versio on sitten pelkkää "venyttelyä". Ja sitten on ne välimaastot eli otetaan fyysiseen harjoitukseen vähän vaikkapa meditaatiota mukaan mutta silläkin pyritään "rentoutumaan" eikä niinkään valaistumaan...

p.s Kuka määrittelee aidon Jumalan? Entä jos kaikki maailman uskonnot kertovatkin pohjimmiltaan tarinaa siitä yhdestä ja ainoasta Jumalasta, vähän vain eri mausteilla...

Vierailija
30/40 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rajuu paljastusta joogan pimeäst puolest  http://www.kotipetripaavola.com/jooga.html

Ihan hirveitä hommia!

Vierailija
31/40 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga tekee syntisen notkeaksi, onkos se syntiä se?

Vierailija
32/40 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pyyhin perseeni uskomuksillanne....oohhhhh kun tekee hyväääää!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
33/40 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue toi linkki aika järkkyä paljastusta joogan pimeäst puolest.

Vierailija
34/40 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella järkyttävää, tässähän ihan horjahtaa asanasta.

Vierailija
35/40 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljastavaa tekstii. Kuulostaa pahalta huijaukselta.

Vierailija
36/40 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrillä on näköjään suora yhteys jumalaan. Suosittelen hakeutumaan psykiatriseen hoitoon harhojen takia. 

Vierailija
37/40 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Jumala on raamatun Jumala muut jumalat on epäjumalia.

Vierailija
38/40 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kaikilla uskovilla ole suora yhteys Jeesuksen kans? 

Vierailija
39/40 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, avasin ton linkin, ja kaikkein paras oli kun ensimmäiseksi silmään osui teksti: God loves the World. Ei sitten ilmeisesti kuitenkaan mitään mikä ei sovi Raamattuun. :D Eli paljoa ei jää jäljelle.

Ihan oikeasti, onkohan Petri Paavolan läheiset huolissaan Petrin mielenterveydestä? Ei oikein vaikuttanut kovin terveeltä tekstiltä.

Vierailija
40/40 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää... Jos vain Raamatun Jumala olisi olemassa niin kuin Suuressa Raamatussa monen monta sivua yritetään vakuutella, niin miksi se joka uskoo vaikkapa Hindulaisuuteen tai Big Bang-teoriaan, uskoo tähän omaan asiaansa niin, että hän tuntee sen sydämessään niin, että se on hänelle se oikea juttu?

Miten joku voi väittää, että se mitä toinen tuntee sydämessään on väärin? Jos vaikkapa Yrjö voi Raamatun tekstien varjolla väittää, että Annelin vakaumus, jonka hän tuntee sydämessään, on Saatanasta eikä hän itse tiedä sitä, koska henget ovat hänen päänsä ja tunteensa sekoittaneet, niin tämän Yrjön kyllä pitäisi mennä itseensä ja alkaa miettiä kriittisemmin sitä, että onko se mitä hän tuntee omassa sydämessään pahasta vai hyvästä. Koska voisi myös olla mahdollista, että Raamatun ja Jumalan sanaan uskova Yrjö on ihan hakoteillä ja on itse pahojen henkien riivaama ja tietämättään yrittää saada muita uskomaan itse Paholaiseen. Ja sama pätee ihan kaikkien  uskomusten ja uskontojen kannattajiin ja puolesta puhujiin. Jos pystyy kritisoida toisten uskontoa, ihan sama mikä se uskonto on, pitää myös pystyä tarkastelemaan omaa uskontoaan kriittisesti.

Come oon... mun mielestä maailman typerin asia on kiistellä kenenkään uskonnollisesta vakaumuksesta. Niin kauan, kun ihminen ei tapa, ei halua toisille pahaa ja välittää muista kanssasisaristaan ja veljistään ei sen ihmisen uskonnollinen vakaumuskaan voi olla pahasta. Me elämme täällä tätä päivää varten, tämä päivä on kaikki mitä meillä on ei joku valtakunta tai uudestisyntyminen joka ehkä on tai ei ole olemassa tuonpuoleisessa.

"Candy Lile"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän