Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikalla muita kenellä on nukahtamisvaikeuksia?

Vierailija
01.02.2013 |

Tai sellaisia, joilla on ollut joskus nukahtamisvaikeuksia? Mikä sinulla on auttanut tähän vaivaan?

Nyt tarkoitan sellaista tilaa, että se oikeasti haittaa jo elämää. Itselläni tämä on jaksottaista, välillä nukun ilman ongelmia, välillä taas menee tosi vaikeaksi. Viime yönäkin meni varmasti yli kahteen, kun lopulta nukahdin. En juo kahvia ollenkaan, harrastan reilusti liikuntaa, teen kokopäivätöitä ja minulla on neljä lasta, joten kyse ei ole siitä, etten olisi väsynyt. Menen sänkyyn väsyneenä, mutta uni ei vain tule, kroppa ikäänkuin pitää väkisin minut hereillä. Parhaiten uni tulee, kun päätän, että no ok, valvon väkisin tämän yön, enkä ummista silmiä. Ikää on 34v. Ajoittain käytän 1/2 tablettia nukahtamislääkettä, jos vaiva tuntuu kroonistuvan usealle peräkkäiselle illalle.

Olisi kiva kuulla kohtalotovereista. Tuntuu, ettei kukaan käsitä millaista on, kun ei oikeasti saa unta millään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä taisi olla ruoka ja ylipaino. Nyt, kun painoa on tippunut reilusti ja ateria ja ateriarytmit kohdillaan niin nukahdan helposti. Ennen minäkin pyörin vuoteessa ja katselin kelloa. 2, 3 tai 4 ja uni ei tule. Väsytti, mutta ei vaan nukahtaminen onnistunut.

Vierailija
2/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisi kyllä ihanaa, kun tajuaisi mistä kaikki johtuu. MIksi välillä osaan nukkua ja välillä en. En ainakaan tiedosta sen ihmeempää stressiä näiden aikojen välillä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://verkkokauppa.duodecim.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&ite…

Tuolta löysin vinkkejä joilla nukahtamisongelmani ovat helpottuneet, joskaan eivät poistuneet kokonaan.

Vierailija
4/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teini- ikäisestä kärsinyt nukahtamisongelmista. Minulla tämä on perinnöllinen vaiva ja avun sain melatoniinistä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän