Mieltä raastaa
Täytän kohta 16 ja minulla on saman ikäinen poikaystävä. Me harrastamme seksiä paljon ja se on ihan kivaa. Erityisesti pidän suutelemisesta ja halimisesta.
Poikystävälläni on noin 13-14 cm pitkä penis. Nyt tyttökaverini kuitenkin leveilee, että heidän seurustelukavereillaan on paljon isommat kalut. He leveilevät myös valtavilla orgasmeillaan. Ite en ole vielä saanut.
Pitäisikö minun nyt jättää tuo poikakaveri, vaikka hän on muuten tosi mukava? Onko se tuon kalun syy, kun en ole saanut orgasmia? Olenko epänormaali, kun en anna peppuun? En myöskään halua seksiä silloin, kun on menkat. Kuinka kauan siitin kasvaa ja kuinka nopeasti? Mistä tiedän, että nyt se ei enää kasva?
Kommentit (9)
Suostu vain siihen, mikä sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä. Ei naisen tarvitse mielistellä miehiä eikä ketään muitakaan. Ole päättäväinen ja jämpti kuin koirankoulutuksessa ja ehdollista pillun saanti.
naita kikulinmittajia onkaan, tai sitten ne ovat kaikki taalla kirjoittelemassa. Vastenmielisia hanskaajia.
No, ikina ette tule kokemaan oikeaa naista!
Karju
naita kikulinmittajia onkaan, tai sitten ne ovat kaikki taalla kirjoittelemassa. Vastenmielisia hanskaajia.No, ikina ette tule kokemaan oikeaa naista! Karju
Mä olen jo saanut koittaa sormella ja olen sovittanut sisäänkin kerran, vaikka olen mitannu. Itekin runkkaat, vaikka toisia haukut. Häpee.
Viidentoista vanhaksi kasvoi sitten lopahti. Suurin kasvu 13-15 vuotiaana. Lopputulos 15 cm.
Mulkun kasvaminen on niin yksilöllistä. Eräillä kasvaa vielä parikymppisenäkin. Mulla loppu kuustoistavuotiaana 19 senttiin.
Poikystävälläni on noin 13-14 cm pitkä penis. Pitäisikö minun nyt jättää tuo poikakaveri, vaikka hän on muuten tosi mukava? Onko se tuon kalun syy, kun en ole saanut orgasmia? Kuinka kauan siitin kasvaa ja kuinka nopeasti? Mistä tiedän, että nyt se ei enää kasva?
Älä vain jätä poikaystävääsi kalun koon takia. Voi hyvinkin olla, että kalu vielä vuoden kasvaa eikä se koko ole seksissä aivan kynnyskysymys, vaikka se tietysti tärkeä asia onkin. Jos häpykarvoitus ei enää tuuheudu tai puutu miltään alueelta, niin siitin on lakannu lykkmäästä pituutta ja jämähtänyt sen hetisiin lukemiin.
Nuorena tyttönä vain aniharva saa orgasmeja yhdynnässä. Itse aloin saamaan vasta lähempänän neljääkymmentä. Orgasmi edellyttää myös henkistä kypsyyttä.
Älkää tytöt uskoko kaikkea, mitä kuulette. Naiset paisuttelevat peniksestä puhuessaan. Ei se koko ole ollenkaan niin tärkeä kuin sanotaan. Keskiverto 16-senttinen on aivan kelpo siitin ja riittää useimmille naisille vallan hyvin. Niin, ja noin puolet naisista ei saa emättimestä orgasmia, joten siittimen koko siinä tuskin ensimmäisenä tulee mieleen vaan miehen muut taidot ja avut.
Seksi muiden kuin itsensä kanssa tulisi kieltää alta 17-vuotiailta. Kyllä ne niin kypsymättömiä vielä suurin osa on. Ollaan niin olevinaan aikuista, mutta pelkkiä lapsia ne on. Seksi on nimenomaan aikuisten leikkiä. Ei kakarat pysty vielä vastuuta kantamaan mistään.
taas todellinen provo...joka kirjoittaa 36 vuotias avopotilas pohjanmaaaalta