Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei löydä MITÄÄN?

Vierailija
31.01.2013 |

Tänäänkin kysyi, missä meillä on pattereita (ollaan asuttu tässä talossa kaksi vuotta) ja sanoin, että eteisen lipastossa. Kysyin myöhemmin, että löytyikö pattereita. "Ei, ei meillä ole niitä", vastasi mies. Ihmettelin ja menin katsomaan, ja siellähän niitä oli varalamppujen alla useampi paketti. Hän ei vaan ollut osannut katsoa niiden alta.

Menen aina katsomaan itse perässä, jos mies väittää, ettei joku tavara ole siellä mistä hän etsii. Tuntuu, että hän vain vilkaisee päällisin puolin, eikä tajua katsoa kunnolla. Esimerkkejä olisi vaikka kuinka. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2013 klo 23:01"]

Mun mies etsisi tänään siivilää...

[/quote]

Tosimies ei tarvitse siiviilää!

Vierailija
42/42 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2013 klo 16:54"]

Mun mies on ihan toivoton. Pari kertaa on käynyt niin, että menee kauppaan ja kauppalistalla on vaikka "juustoa". Mies tulee kotiin väittäen, että kaupassa ei ollut yhtään juustoa! :D Kun siis oikeasti hän vaan ei löytänyt juustohyllyä tai edes viitsinyt kysyä, että missä juustot ovat.

Mies saattaa ihan pokkana selvittää kotiin tultuaan, että esim. Prismassa/CM:ssä/vastaavassa isossa kaupassa ei ollut lainkaan jauhoja tai vaikka hiivaa. Yleensä en edes laita ostamaan mitään noin haastavaa, mutta samalla tavalla (vieraammasta) kaupasta ovat joskus kokonaan puuttuneet esim. ne juustot tai leikkeleet.

Miehet voi hakea kaupasta olutta, kaikki muu on akkain vastuulla. Jossei kotona ole hiivaa, sitten ei leivota. Antakaa hame ukoillenne, jos sitten onnistuis kaupassa käynti, v*uttu mitä wihtoreita... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla