Pikkuvauvaperheet, minkälaisesta "lahjakortista" olisitte ilahtuneet?
Ajattelin perinteisten vauvatavaroiden lahjoittamisen lisäksi laittaa pakettiin lahjakortin, joka oikeuttaa perheen erilaisiin palveluksiin minulta. Kaipaisin vaan ideoita siihen!
Olisiko teistä liian tungettelevaa, jos joku teille läheinen ihminen tarjoutuisi teille siivoamaan?
Tai laittamaan ruokaa?
Toki vauvanhoitoapuakin ajattelin tarjota, vaikka mulla ei ole kyllä minkäänlaista kokemusta vauvaikäisten hoitamisesta. Mut eiköhän sitä ehdi kerätä kunhan tulokas syntyy, ennenkuin hän on siinä iässä että vanhemmat ylipäänsä haluavat jättää häntä vieraalle hoitoon.
Kommentit (5)
Vauvan ulkoilutus vaunuissa 2h. Itse sain lahjkortin, jossa luvattiin 10krt*2h uökoilutus. Loistava lajakortti.
Vauvan ulkoilutus vaunuissa 2h. Itse sain lahjkortin, jossa luvattiin 10krt*2h uökoilutus. Loistava lajakortti.
Tää on hyvä :)
Ikkunoita en osaa pestä ja mattojen pesukaan ei käytännössä onnistu, koska niiden saaminen pesupaikalle vaatisi auton...siksi mietin vaan tuota perussiivousta, koska se multa sujuu. Ruoanlaittoakin mietin siksi, että olen siinä huomattavasti parempi kuin leipomisessa.
Ehkä voisin laittaa vaan vaikka tietty tuntimäärä vapaavalintaista kotiapua...
Hierontaa voisin tietysti luvata äidille, mutta mietin mitä keksisin vastineeksi isälle? Hän ei ole minulle niin tuttu, niin jotenkin tuntuisi vähän kiusalliselta tarjota hierontaa hänelle.
On jotenkin neutraalimpaa kuin siivouksen tarjoaminen, ja vähemmän tungettelevaa. Tai tarjoa vaikka hartiahieronta :), imettävälle äidille tissit täynnä maitoa se on ihana palvelus.
Tai ikkunanpesuapua, sekin on ehkä jotenkin neutraalimpaa kuin siivousapu.
Mutta itse toki tunnet perheen parhaiten.