Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätit facebookin? Kysymys siis vain teille, jotka olette jättäneet facebookin.

Vierailija
31.01.2013 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että joku yritys tietää minusta kaiken.

Vierailija
2/9 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kulutti liikaa aikaa päivästäni?

Koska ihmiset muistivat (ja suurin osa edelleen) olemassa oloni VAIN fb:n kautta?

Siinä nyt ainakin muutama syy. Aika harva muistaa olemassaoloani enää, vain muutama ihminen, mutta onpahan ihanan rauhallista perhe-elämää :)

Hitsi, kun olis tajunnut jo aikaisemmin jättää fb:n pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt siellä juuri koskaan joten heitin kokonaan pois. Oon muutenkin yhteydessä niiden ihmisten kanssa joiden tekemiset oikeasti kiinnostavat.

Vierailija
4/9 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin olevani koukussa siihen ja tajusin, että

mieluummin vietän aikaani oikeiden ihmisten seurassa kuin Facebookissa. Elämä muuttui paljon mukavammaksi, kuntoilen nykyään enemmän, pätemisen tarve poistui ja tapaan ihmisiä oikeasti vapaa-ajallani.

Vierailija
5/9 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jatkuvasti muuttuvat yksityisyysasetukset huolettivat (suurin syy)

Lisäksi

- huomasin miettiväni miten muotoilen asioita päivityksiksi

- huomasin viettäväni siellä liikaa aikaa

- päivitysten epäsuhta todellisuuteen ärsytti

- mainokset ja muu sotku ärsyttivät

Vierailija
6/9 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 600 kaveria ja koko ajan satoi lisää kaveripyyntöjä laariin. Olin ihan helisemässä kun sain älyttömästi privaa ja kaikenmaailman ehdotuksia. Yks tyyppi varsinkin oli jo tulossa jenkeistä mua tapaamaan ja halus chattailla aina tuntikausia. Lopulta kaikki päättyi siihen, että panin viestiä, että mun vanhemmat kuoli just auto-onnettomuudessa ja mulla alkoi nyt suruaika, joten tämän takia nyt deletoin profiilini.

Joo, ja tunnustan, koko profiilini oli ihan feikki, kuvat oli feikkejä eli sillä ei ollut mitään tekemistä todellisuuteni kanssa.

Vierailija
7/9 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko tietojani vuotaa jonnekin.

Vierailija
8/9 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 600 kaveria ja koko ajan satoi lisää kaveripyyntöjä laariin. Olin ihan helisemässä kun sain älyttömästi privaa ja kaikenmaailman ehdotuksia. Yks tyyppi varsinkin oli jo tulossa jenkeistä mua tapaamaan ja halus chattailla aina tuntikausia. Lopulta kaikki päättyi siihen, että panin viestiä, että mun vanhemmat kuoli just auto-onnettomuudessa ja mulla alkoi nyt suruaika, joten tämän takia nyt deletoin profiilini.

Joo, ja tunnustan, koko profiilini oli ihan feikki, kuvat oli feikkejä eli sillä ei ollut mitään tekemistä todellisuuteni kanssa.

Onko sulla diagnosoitu joku luonnehäiriö? Patologinen valehtelija?

Vierailija
9/9 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla diagnosoitu joku luonnehäiriö? Patologinen valehtelija?

Sulla ei varmaan ole harmainta aavistustakaan siitä, kuinka paljon FB:ssä on feikkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän