Missä asuu Suomen juntein/maalaisin väestö?
Kommentit (77)
olen nimittäin maalainen ja kai sitten junttikin, mutta ihan hiton ylpeä siitä. Rakastan maaseutua. Mitä pahaa maalaisuudessa on? Mitä ylimaallisen hienoa on sitten kaupunkilaisuudessa?
Ypäjällä.
Pohjanmaan paikkakunnat tulee hyvänä kakkosena.
kokemuksien perusteella Porin seudulta, Luvia tms tulee aika typerää sakkia.
Etelä-Pohjanmaalla ja Pohjois-Savossa. Tulee noista hyvääkin sakkia, mutta he ovat tavattavissa maailmalla - eivät kotiseudullaan.
Satakunnalle. Maantieteellisesti suhteellisen keskeisestä sijainnista huolimatta harvinaisen umpimielistä ja nurkkakuntaista sakkia. Uusia naamoja pysähdytään toljottamaan suu auki.
En ole juntimpaa porukkaa muualla nähnyt, itse asiassa en missään päin Eurooppaa.
Terkkuja Lontoosta
En ole juntimpaa porukkaa muualla nähnyt, itse asiassa en missään päin Eurooppaa.
Terkkuja Lontoosta
Säkö nyt olet Maailmanmatkaaja Vailla Vertaa kun olet oikein Lontooseen asti ehtinyt. Oooooh! :D
T: Eräs ulkosuomalainen, joka tähän ketjuun jo vastasi, mutta ei tajunnut tähdentää nykyistä asuinkaupunkiaan. Joka on sentään miljoonakaupunki ulkomailla. Gasp.
koko alue kehä3:sen toisella puolen
Kinnulassa. Ne on "kaikki" sukua toisilleen ja lapsia tehdään ilman elätyskykyä ja mikä pahinta Kinnula johtaa itsemurhatilastoja tällä hetkellä.
olosuhteiden pakosta todella ahdasmielisessä pienessä maalaiskylässä (junttikyläksikin voisi sanoa) josta teen nyt kaikkeni paetakseni. Ei se helppoo oo mutta jonain päivänä pääsen pois, toivottavasti!
Lisäksi bonuksena miehen ärsyttävä suku asuu liian lähellä.
Yritän vältellä hulluksi tulemista päivittäin.
Oletko tehnyt analyysisi tv-sarjan perusteella? :-D
Satakunnalle. Maantieteellisesti suhteellisen keskeisestä sijainnista huolimatta harvinaisen umpimielistä ja nurkkakuntaista sakkia. Uusia naamoja pysähdytään toljottamaan suu auki.
on jo aiemmin lytätty suomen lävels ja niinhän se onkin, sen jubntimmaks ei tuu kun siellä ovat!
Aivan ihanan junttia ja maalaista. =)
ex-rautavaaralainen
Näissä kahdessa junttilassa asuu aika samanlaista porukkaa, suurin osa täydellisiä juntteja ja suurin osa myös jostain Kainuusta ja Savosta kotoisin jos mennään yksikin sukupolvi taaksepäin. Suomen junttikeskittymä ehdottomasti, puhetyyli, vaatetus, ihan kaikki puhdasta junttia.
Ypäjällä? Oletko tehnyt analyysisi tv-sarjan perusteella? :-D
Ihan oman elämän kautta olen päässyt tutustumaan paikkakuntaan ja lähialueeseen. Ja en puhu hevosopistolaisista, vaan alkuperäisväestöstä.
jotka ovat selvästi ylitse muiden juntteja
Vaasa, Pietarsaari (länkyttävät ihme ruotsia, kaikki sukua toisilleen ja sen huomaa, ulkonäöstä ja muutenkin)
Porin seutu.
koko lappi.
Kaikki alueet joissa merkittävä lesta kertymä. Leimaa kunnan perusteellisesti.
Kyseinen ryhmä on keskittynyt Hangon ja Utsjoen väliselle alueelle. Lisäksi Ahvenanmaalta löytyy vielä muutamia.