Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan mahdoton tilanne.

Vierailija
31.01.2013 |

Olen eronnut syksyllä.

Työpaikallani, eri osastolla tosin, on mukava nuorimies, joka varovasti on osoittanut kiinnostusta. Tai, osoitti syksyllä.. Multa meni puoli vuotta tajuta että tuo mies voisi olla kiinnostunut minusta.

Pomoni jutteli minulle, että "eikö tuo XXXX olisi hyvä mies sulle, sehän on selvästi sinusta kiinnostunut..." Silloin vasta tajusin että hitto, niimpä. Mies ei ole komea. Tavallisen näköinen nuori mies. Ei urheilullinen, ei kovin trendikäs. Mutta aivan mielettömän kiltti, tunnollinen, mukava, ystävällinen, kohtelias. Kaikkien pitämä.

Minä taas olen himourheilija, tarkka omasta ulkonäöstä ja pukeutumisesta ja saan aika paljon treffipyyntöjä miehiltä. Jotenkin olin tyhmyyksissäni sivuuttanut tämän potentiaalisen vaihtoehdon aivan kokonaan. Nimittäin erittäin vaikean parisuhteen jälkeen -josta siis syksyllä erosin- olen päättänyt, että tärkeintä tulevassa kumppanissa on kiltteys, tasapainoisuus ja luotettavuus, ei niinkään se komea ulkonäkö. Olen ollut varmaan hiukan pinnallinen, exäni oli kovin komea mutta täysi sekopää.

Nyt sain kuulla, että tämä nuori mies työpaikaltani tullaan siirtämään toiseen maahan, sai ylennyksen siis ja lähtee työskentelemään erääseen Suomen naapurimaista. Tuntuu että mokasin tämän mahdollisen tilasuuden, eikä tästä voi enää mitään tulla. Olin nimittäin niin tyhmä silloin kun tämä mies yritti varovasti mua lähestyä, että en edes tajunnut että hän voisi musta välittää. BVaikutin varmaan tylyltäkin (mm. lähdin pikkujouluista aikaisin pois, tämä mies tuli sanomaan että "älä nyt vielä lähde, jäisit nyt" johon minä vaan tokaisin että "mä oon niin poikki työviikosta että lähden kyllä kotiin" ja lähdin pois tuon miehen seurasta noin vaan tylysti).

Ähh, hitto miksi pitää tajuta kaikki asiat liian myöhään? Ei tuo mies ole enää suunnilleen kuukauteen osoittanut kiinnostuksen merkkejä ja mä tajusin vasta n. kk sitten että se minusta olisi kiinnostunut ja että miten hieno mies siinä olisi.

Kannattaako vaan luovuttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itsestäsi taidat kuvitella. Eikä tuo mies susta ole ollut kiinnostunut.

Oot vaan läski joka kuvittelee itsestään jotain.

Vierailija
2/3 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se ole ongelma. Osoita hänelle huomiota, juttele, tee jonkinlainen aloite. Siinä se varmaan aikanaan selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan hirvittävän huono tekemään aloitteita. Itseasiassa, mä olen superhuono ihmissuhteissa muutenkin.. Liian suorapuheinen, viihdyn hyvin itsekseni ja huumorini on ehkä turhan mustaa monen makuun.

Ja toisekseen, mulla ei ole koskaan mitään oikeaa asiaa tuon miehen osastolle. Sitäpaitsi. Tosin ajattelin että pyytäisin maanantaina tuon miehen osastolla työskentelevää kaveriani (mies) lounaalle, ja voisin vinkata samalla että ottaisi myös tämän miehen mukaan.

..Ja ekalle vastaajalle hymy sekä taputus päälaelle. Kyllä se siitä.