Berliini-Bremen
Lähden perjantaina työmatkalle Berliiniin ja sieltä sunnuntaina Bremeniin, keskiviikkona Bremenin kautta takaisin Berliiniin.
Olisi hauskaa löytää ilta-yöseuraa joko viikonloppuna Berliinissä tai alkuviikosta Bremenissä.
Nainen, jos olet sillä suunnalla liikkeellä, tavataanko?
Olen 39 vuotias mies Turengista.
Kommentit (42)
Tevreisiä Saksanmaalta!
Kiitos yhteydenotoista ja kiitos myös teille paskapostien lähettäjät! Alkuviikosta olisi siis vuorossa Bremen ja sitten keskiviikkona taas takaisin Berliiliin!
Bremenissä seura puuttuu yhä ja haen siis ikäistäni seuraa 30-40 vuotiaasta naisesta!
Jos hauskanpito alkuviikosta Bremenissä kiinnostaa, mailaa suoraan turenki74@luukku.com
monta kertaa peräkkäin pirupirupiru
Harmi...
mutta saihan siellä saksalaista braatwurstia.
jo on taas kommentteja. ei paljoa järki päätä pakota. ei.
Deutshland Deutschland uber alles
Mua ihmetyttää se jos kaveri tahtoo oikeesti löytää matkalle jotain tekemistä nii miks helvetissä kommentointi menee tälle tasolle.
Sama monissa muissakin ketjuissa.
oon huamannuihan saman. ne on niitä, jolla ei oo muuta tekemistä, kuin aukoa päätään.
harmi, ettei aikataulumme sovi hteen, mutta saako sulle mailta, jos vaikka Turengissa tavataan, olen siitä läheltä piupali80
bongasin tan vasta nyt.
Olen nyt berliinissä ja olisi vapaata, mailasin sull eli jos kattot tän katto mailisi kans
Huomasin mailisi ja vastasin. Mailissa myös puhelinnumeroni... Laita vaikka tekstiviestiä.
ja kuvastaa hyvin palstan tasoa yleensäkin.