Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää nämä nykyajan lasten ruokatottumukset

Vierailija
30.01.2013 |

Olen nyt 6 vuotta katsellut kun miehen lapset (10 ja 11v) ovat meillä n.1.5 viikkoa/kk. Koko tämän ajan mies haluaa vastata lastensa ruokailusta. Eli mun on edes turha yrittää puuttua.. ..Koska nämä piltit ei suostu syömään mitään muuta kuin sipsejä, karkkeja ja keksejä. Lätyt runsaalla hillokuorrutuksella ja bobcornit on ainutta lämmintä, mihinkä koskevat. Ai niin ja kylmälistasta puuttuu munkkipossut. Itse en voi sietää moista, mutta eipä ole omia lapsiani. Teen ruuan päivittäin, mutta miehen lapset ei näitä syö, vaan huutavat Hyyyyiii... en kyl ole tyrkyttänytkään, koska miehen muksuilla on aina "lomaruokaaa.." ??? Ei mene jakeluun. Ja he suunnittelevat lasten kanssa, että lapset muuttavat meille vuoden sisällä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehen lapset sitten ovat koko kuva nykyajan lapsista?!

Ennen lapset olivat vain lapsia, nykyään ne ovat hänen, minun, meidän, nyxän tai exän lapsia, joita kohdellaan asemansa mukaan eri tavalla.

Ja meidän lapset on meidän lapsia ja me olemme kaikki vanhempina samassa veneessä ja samalla tavalla heitä kohdellaan oli heidät kuka hyvänäsä jalkovälistään synnyttänyt.

Tässä kodissa ollaan lasten puolella ja kukaan ei tuollaista sontaa täällä auttamatta suuhunsa mättää 24/7, vaikka kuinka haluisivat. Aikuiset sentää uskaltaa olla aikuisia ja tuottaa niitä pettymyksiä. Eikä annneta kuvaa, että he ovat meidän yläpuolella tai edes tasavahvoja.

Vierailija
22/25 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset muuttavat heille, niin kyllä asia mielestäni ap:llekkin kuuluu. Varsinkin, kun toimivat esikuvana pienelle lapselle. Ei käy pidemmän päälle, että miehen lapset saa vetää sipsejä ja yhdelle tarjotaan pottuja. Vanhempien tehtävä on huolehtia, että lapset saavat terveellistä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei omalta kohdalta, vaan äitini ja hänen miesystävänsä kohdalta. Lapsi on heillä noin puolet viikosta, eikä suostu syömään kuin roskaruokaa. Äitini tekee tavallista terveellistä kotiruokaa, eikä lapsi edes suostu maistamaan. Isä sitten kiltisti laittaa makkaraa ja ranskalaisia uuniin tai hakee hesestä ruoat. Lisäksi sipsejä ja karkkia älyttömiä määriä. Siinä ei ole keskustelut auttanut. Ja ymmärrän hyvin sinua. Äidilläni jää ruokaa tosi paljon roskikseen heitettäväksi, koska tekee käytännössä vain itselleen silloin, kun miehen lapsi on siellä. Tulee tosi kalliiksi ja tulee olo ettei arvosteta yhtään, kun mielipiteellä ei ole mitään väliä.

Teillä vielä hankalampi tilanne, koska teillä n yhteinen lapsi. Sinuna yrittäisin saada miehen ymmärtämään mitä tuollainen ruokavalio tekee lasten terveydelle. Lapsena ei välttämättä vielä liho, mutta kun oppii tuollaiset ruokailutottumukset niin on aikuisena pulassa kilojen kanssa. Jos tuo jatkuu niin kyllä teidän yhteinen lapsi alkaa vaatimaan samoja herkkuja kuin toiset saa ja kieltäytyy vielä oikeasta ruoasta.

Vierailija
24/25 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli iskä haluaa lelliä, kun harvoin lasten kanssa on. Olisikohan tässä juttelun paikka lasten äidin kanssa, että mitä hän tästä menusta pitää, voi tulla isällekin yllätyksenä, että lapset syövät muutakin. Ja koulussa käsittääkseni ei listalla ole kyllä mitään noista yo. tuotteista?

Ja ne on muuten ihan vaan pop corneja, ei sen hienompia...

Kyllä mun mielestä 1,5vk/kk on melkein puolet.

Vierailija
25/25 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan lapsia ovatkin. Meillä on herkkupäivät erikseen, yleensä herkuttelu kuuluu mummolaan. Kotona syödään terveellistä kotiruokaa :)

Että ei tuo ole nykyajan lasten ruokatottumuksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan