Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! 42v ja löytyi HARMAA hius!

Vierailija
30.01.2013 |

Eli on niitä pakko olla enemmänkin, en vain tohtinut penkoa päätä enempää, sen verran masentavaa oli tuon yhden bongaaminen.. :´(

Minkä ikäisenä muille on tullut harmaita??? Ja miten tästä selviää...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniaksi se silti on.

Vierailija
2/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väitän että mulla on harmaata. Tosin hetken perästä tajusin, että syömäni lääke on sen tehnyt, sillä kun on vaikutusta muuhunkin karvoitukseen. Että olen toisaalta helpottunut, toisaalta en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä mun tutulla, päälle 30 v. on harmaita, useita. Se on perintötekijöistäkin kiinni milloin alkavat ilmaantua. Mulla kasvaa pari täysin valkoista kulmakarvaa muiden melkein mustien seassa...

Vierailija
4/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin ekat muutamat harmaat 40-vuotiaana.

Terveisin kohta 42v

Vierailija
5/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten sitä(kään) pysäyttämään... :(

Olisiko stressiharmaa? Kunniaksi se silti on.

Vierailija
6/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilen 39-vuotias ja siitä on jo vuosia, kun kampaajani löysi multa harmaan hiuksen.

Vierailija
7/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo muutaman vuoden. Oon nyt 31-vuotias...

Vierailija
8/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 44-vuotiaana melkein täysin harmaa. Mutta mitäpä sitten? Miksi harmaa hiusväri olis sen huonompi kuin mikään muukaan?

t. harmaahapsi

Vierailija
9/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eka harmaa löytyi myös pari pv sitten. Tuntuu aika pieneltä asialta, kun mulla epäiltiin juuri rintasyöpää, oli onneksi väärä hälytys (paksuneula näyte osoitti sen olevan vaaraton muutos).

Mitäs noista hiuksista, saahan niitä värjättyä :)

Vierailija
10/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% on harmaita luonnonvärissä. Olen hyvin tumma ja tummilla usein harmaantuminen alkaa aikaisemmin. Ohimoille harmaita tuli jo 25-vuotiaana ja siitä alkoi nopea harmaantuminen. Värjään luonnonväriäni vastaavalla harmaat peittävällä kestovärillä kerran kuussa, koska en halua vielä 32-vuotiaana olla harmaapää. Viisikymppisenä vasta sitten.

Vierailija
11/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni jo reilusti alle 30-vuotiaana ekat harmaat ja nyt 35-vuotiaana niin paljon harmaata, että pakko värjätä piiloon säännöllisesti, jos ei vielä ihan mummolta halua näyttää

Vierailija
12/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoihin minullekin taisi tulla ensimmäinen harmaa hius. Jotain sairautta silloin taisi olla päällä ja stressiä. Onhan niitä kolmekymppisiäkin joilla harmaita hiuksia. Ei se mikään maailmanloppu ole...

Rapistuminenhan on jo aikaa sitten alkanut :))

Kunhan sitä terveenä pysyy jotenkin niin viis harmaista - ainahan voi värjätä.

Vierailija
13/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun löysin ensimmäisen harmaan hiukseni, ja nyt 47-vuotiaana niitä on rutkasti lisää. Värjään niitä kyllä neutraalin värisiksi (Syossin Golden Honey -värillä, värjää vielä kaikki harmaat peittoon), kun en halua vielä alle viisikymppisenä olla harmaa hiirulainen...

Vierailija
14/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat värjäävät sen verran tiuhaan hiuksiaan, etteivät edes huomaa sitä, mutta me kampaajat näemme ne kyllä. Älä siis harmittele, ap, et ole ollenkaan ennen aikojasi harmaantunut.

terv. parturi-kampaaja

Vierailija
15/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on enemmän harmaita kuin ruskeita hiuksia!

24-vuotiaana tuli ensimmäinen harmaa hius ja siitä lähtien niitä on ollut ja tullut aina vain lisää, mummoni ja setäni olivat alle 4-kymppisena täysin harmaahiuksisia, isälläkin tämänikäisenä enempi niitä harmaita, eli sukuvika on kun suksi ei luista ;-D

Vierailija
16/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään niitä jatkuvasti, joten en tiedä, kuinka harmaa pääni olisi ilman värjäystä.

Vierailija
17/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29v ja bongannut jo ensimmäiset harmaat... Väliäkös tuolla kun voi värjätä ne pois.

Vierailija
18/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nyt 20 vuotta myöhemiin ole edes niin paljon että heti huomaisi. Värjään silti :)

Vierailija
19/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 37 ja puolet juurikasvusta harmaata. So what? Sitä varten ne värit on keksitty.

Vierailija
20/22 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin nyppiä noita harmaita tumman tukkani seasta.. Nyt 37, eikä jaksa enää kiinnostaa. En ole aikoihin värjännyt hiuksiani, enkä ehkä jaksa sitä vieläkään aloittaa.

Ketä kiinnostaa, ei kai mun harmaat ketään häiritse...käytän energiani muuhun, kun muutaman harmaan miettimiseen. Harmaa on hyvä väri =)