Kyllä ihminen on tyhmä! Siis minä..... olen opintovapaalla ja en saa tehtyä mitään
opintoihin liittyvää, taas eilisen ja tämän päivän laiskotellut. Taisin olla stressiloman tarpeessa ja tässä tulos. Josko helmikuussa sitten....
Kommentit (11)
Miten se voikaan olla niin vaikeeta? Aina mukamas päätän että huomenna alan opiskelemaa..mutta ei.
ärsyttää oma saamattomuus...syön ja juon ja roikun netissä.
Vien lapset hoitoon aamusta. Valitan miehelle illasta miten vaikeeta on tehdä tehtäviä; yritän muka koneella etsiä tietoja ja paskat! Mua ei oo luotu opiskelemaan yksin, ei ole itsekuria!
Luuseri.
Olen muutaman päivän tehnyt oikein ahkerasti...siihen asti, kunnes joku pyytää mua johonkin mukaan tai saan inspiraation leipoa yms. ja niitä inspiksiä on tähän kuukauteen mahtunut, heh! ap, aloitetaanko porukalla helmikuussa ryhtiliike?
sehän on ihan luonnollista, että opintovapaan alussa lähinnä huilaa työstä ja kerää voimia uuteen. Kun tammikuu on ohi, saat opiskeluun ihan toisenlaisen draiwin!
Tee itsellesi työsuunnitelma valmiiksi ja noudata sitä. Illalla on hyvä mieli, kun päivän duuni on tehty. Myös viikonloput maistuvat makealta.
Tsemppiä!
Sain ihan hyvin aikaiseksi jouluun asti, mutta sitten alkoi alamäki. Nyt on kaikki kasaantunut ja on entistä vaikeampi aloittaa.. Olen aina opiskelevinani kun muut kysyvät ja katsovat, mutta tosiasiassa katselen vaan leffoja ja datailen. :D
Mistä sitä itsekuria sais?
ihanaa että muitakin laiskottaa. Tällä viikolla kolmas päivä kun en saa mitään järkevää aikaiseksi. Huomenna on pakko ottaa spurtti. Mutta kun tekee mieli vaan surffata netissä peiton alla!
Rahatkin alkaa oleen loppu ja pitäisi etsiä osa-aikaista työtä. Siivotakin voisi, hirveä sotku täällä. Tai laittaa ruokaa valmiiksi iltapäivää varten koko perheelle. Mutta kun ei.
Sain ihan hyvin aikaiseksi jouluun asti, mutta sitten alkoi alamäki. Nyt on kaikki kasaantunut ja on entistä vaikeampi aloittaa.. Olen aina opiskelevinani kun muut kysyvät ja katsovat, mutta tosiasiassa katselen vaan leffoja ja datailen. :D
niin pirun vaikeaa myöntää, että laiskottelee??? ;))) ap
ihanaa että muitakin laiskottaa. Tällä viikolla kolmas päivä kun en saa mitään järkevää aikaiseksi. Huomenna on pakko ottaa spurtti. Mutta kun tekee mieli vaan surffata netissä peiton alla!
Rahatkin alkaa oleen loppu ja pitäisi etsiä osa-aikaista työtä. Siivotakin voisi, hirveä sotku täällä. Tai laittaa ruokaa valmiiksi iltapäivää varten koko perheelle. Mutta kun ei.
olen laihduttanut tammikuun aikana jo 5 kg, eli lenkillä ja liikkumassa käyn mielelläni, mutta päätehtävä jää tekemättä, argh! Tsemppiä! ap
niin pirun vaikeaa myöntää, että laiskottelee??? ;))) ap
ollaan mukamas niin hirveen ahkeria.... Sitten kun on niin ahkerasti opiskellut koko päivän, niin siihen vedoten on hyvä pyytää illalla vielä niskahierontaa. :D
teen ensin opintoihin liittyvät tehtävät kovalla rytinällä ja tehokkaasti, sitten löysäilen hyvällä omallatunnolla lopun päivää, eli aikatauluttakaa päivänne. Mä ensin teen opintoja jotain kolmisen tuntia, sitten loppupäivä kotihommia ja olemista, kivaa! Eikä vaivaa syyllisyys! Tosin mulla on aika tehokaaksi ajan myötä tulleet opiskelutekniikat, niin hommiin ei mene turhaa aikaa, ja sitten vielä osaan laittaa asiat aika hyvin tärkeysjärjestykseen eli joissakin opintojen jutuissa olen kunnianhimoisempi ja toisissa teen läpi meni-tyylillä. Järjestely- ja asennekysymys koko juttu lopultakin on. Jokainen tehköön tyylillään, mutta mielenrauhaa saa kun ei tarvitse potea syyllisyyttä tekemättömistä hommista!
teen illat töitä ja päivät pitäisi opiskella, kirjoittaa esseitä ja gradua.. Oon koko tammikuun laiskotellut! :( Helmikuussa alkaa oikeasti nyt kunnon ahertaminen!