Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaapa, ensivuonna Petteri Jussilan kuolemasta tulee jo 10v... 10v lapset ilman isää ;(

Vierailija
30.01.2013 |

Luoja miks mua meinaa itkettää tää juttu aina. ;(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi 4kk ikäinen vauva sekä 1v ikäinen taapero. Kovaa oli mutta selvittiin. Monesti on on ollut Jussiloiden tragedia mielessä.

Vierailija
2/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuoli kaksi kuukautta sitten ja meille piti tulla vauva vaikka hänellä oli lapsia edellisestä liitosta ja ikää 45v

Muistan ton Jussilan hukkumisen. Ihan kamalaa nähdä toisen vajoavan pinnan alle ja sinne jäävän.

Trauma jää varmasti. Mut 10 vuotta jo siitä..?

Vanhuus ei tule yksin. just

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vaan siittäjää ole kiinnostanut.

Helpompi selittää lapsille, että isä on kuollut. Kuin alkaa selittämään, miksei elossa oleva isä halua pitää mitään yhteyttä.

Vierailija
4/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Itkee lohduttomasti *

Vierailija
5/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vaan siittäjää ole kiinnostanut.

Helpompi selittää lapsille, että isä on kuollut. Kuin alkaa selittämään, miksei elossa oleva isä halua pitää mitään yhteyttä.

Vierailija
6/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon lapsi joilta on toinen vanhempi kuollut. En jaksa erityisesti surra Jussilan tapausta cin siksi että kyseessä li julkkis. Nopeastihan äiti nuorimmalle lapselle ainakin uuden isän hankki.

Vierailija
7/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon lapsi joilta on toinen vanhempi kuollut. En jaksa erityisesti surra Jussilan tapausta cin siksi että kyseessä li julkkis. Nopeastihan äiti nuorimmalle lapselle ainakin uuden isän hankki.

Vierailija
8/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Jutan nopeat mieskuviot ja muu nopea meno ei ole ollut hyväksi lapsiparoille.

Usein katselen hautakiveä Kalevankankaalla. Se on lähellä isotätini ja isoenoni hautaa. Haudalla käydään säännöllisesti ja se on hyvin hoidettu. Käykö leski siellä lasten kanssa. Toivottavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi