Ajatelkaapa, ensivuonna Petteri Jussilan kuolemasta tulee jo 10v... 10v lapset ilman isää ;(
Luoja miks mua meinaa itkettää tää juttu aina. ;(
Kommentit (8)
Mun mies kuoli kaksi kuukautta sitten ja meille piti tulla vauva vaikka hänellä oli lapsia edellisestä liitosta ja ikää 45v
Muistan ton Jussilan hukkumisen. Ihan kamalaa nähdä toisen vajoavan pinnan alle ja sinne jäävän.
Trauma jää varmasti. Mut 10 vuotta jo siitä..?
Vanhuus ei tule yksin. just
Kun ei vaan siittäjää ole kiinnostanut.
Helpompi selittää lapsille, että isä on kuollut. Kuin alkaa selittämään, miksei elossa oleva isä halua pitää mitään yhteyttä.
Kun ei vaan siittäjää ole kiinnostanut.
Helpompi selittää lapsille, että isä on kuollut. Kuin alkaa selittämään, miksei elossa oleva isä halua pitää mitään yhteyttä.
Maailmassa on paljon lapsi joilta on toinen vanhempi kuollut. En jaksa erityisesti surra Jussilan tapausta cin siksi että kyseessä li julkkis. Nopeastihan äiti nuorimmalle lapselle ainakin uuden isän hankki.
Maailmassa on paljon lapsi joilta on toinen vanhempi kuollut. En jaksa erityisesti surra Jussilan tapausta cin siksi että kyseessä li julkkis. Nopeastihan äiti nuorimmalle lapselle ainakin uuden isän hankki.
että Jutan nopeat mieskuviot ja muu nopea meno ei ole ollut hyväksi lapsiparoille.
Usein katselen hautakiveä Kalevankankaalla. Se on lähellä isotätini ja isoenoni hautaa. Haudalla käydään säännöllisesti ja se on hyvin hoidettu. Käykö leski siellä lasten kanssa. Toivottavasti.
Minulle jäi 4kk ikäinen vauva sekä 1v ikäinen taapero. Kovaa oli mutta selvittiin. Monesti on on ollut Jussiloiden tragedia mielessä.