Jos sinulla ei olisi käsiä, miten itsetyydyttäisit? luovuutta kehiin :D
Kommentit (15)
Mä kykenen saamaan myös sillä lailla, että istun ja hankaan lantiota tuoliin samalla pitäen reisiä tiukasti yhdessä. Onneksi en ole mies!
Varmaan hankaisin itseäni pyöreäkulmaisiin puuesineisiin:-D
Suihkun "alahana" auki hampailla, ja lattialle makaamaan haarat auki. ;)
Kuvitellaan myöskin, että jos ei olisi kumppania keltä pyytää apua.
Kehtaisitteko ystävältä, siskolta, veljeltä, hoitajalta? tms. pyytää apua
Kuvitellaan myöskin, että jos ei olisi kumppania keltä pyytää apua.
Kehtaisitteko ystävältä, siskolta, veljeltä, hoitajalta? tms. pyytää apua
monessa muussakin asiassa. Miten käyt kusella tai paskalla? Mitä sitten kun tulee kuukautiset?
telineessä olevan pyörän satula, tyyny haaroissa, vanhan pesukoneen kulma lingotessa :) kaikki onnistuu ilman käsiä..
lisää vinkkejä, pillu kostuu..
Tunnustan vähän oudon fetissin, miten ihana olisi tyydyttää tuollaista henkilöä joka ei ole pystynyt mitään tekemään omilla sormillaan pitkään aikaan ja sitten kun saisi sormeilla häntä sieltä oli se sitten munasta tai pillusta, niin miettikää miten suurta nautintoa hänelle tuottaisi...
Tästähän taitaa tulla varsinainen seksikujeiden ketju!
Tunnustan vähän oudon fetissin, miten ihana olisi tyydyttää tuollaista henkilöä joka ei ole pystynyt mitään tekemään omilla sormillaan pitkään aikaan ja sitten kun saisi sormeilla häntä sieltä oli se sitten munasta tai pillusta, niin miettikää miten suurta nautintoa hänelle tuottaisi...
Tästähän taitaa tulla varsinainen seksikujeiden ketju!
Mutta itselläni on sellainen sängyn pääty jossa kulmatolpat, joiden päät on aika sopivasti nuotoiltu. Joskus aina rasvaan sen tolpan nupin ja ratsastan..
Vaikka mulla on kädet, hoidan homman nytkin ilman käsiä :)
t. nainen
Ja ilman apuvälineitä, sängyssä, useimmiten vaakatasossa.
En varmaan mitenkään.
terv. hekilö joka ei osaa kuin vibralla ja huihkulla kun tapeeksi yrittää.
Saunan lauteet on oiva rako... siis miehelle. Kannattaa tosin olla varovainen, sillä olen kuullut muutamalta epäonniselta lauteiden tiukkuuden aiheuttaneen epämukavan jumiin jäämisen.
Tosi pahan pistit. Olisipa inhottava tilanne. En todellakaan tiedä. Viimeisenä keinona varmaan pitäisi sitten enemmän harrastaa seksiä vaimon kanssa.
t. mies