Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrakertsien lapset haisee huuhteluaineelle, OKT-alueen ei.

Vierailija
29.01.2013 |

Vinkki sinne kerrostalon pyykkitupaan: annatte kuulkaas itsestänne fiksumman ja tyylikkäämmän kuvan, kun jätätte ne haisuli-huuhteluaineet kokonaan pois. Pyykkitupakin tuoksuisi miellyttävämmälle ilman niitä hajupommeja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asutaan, vuokralaisia tässä talossa on ehkä kaksi tai kolme.

Silti, jos vien pesutupaan vaatteita kuivumaan, ne lemuaa toisten pyykkipulvereille ja huuhteluaineille. Mua ällöttää ja oksettaa, siksi yleensä kuivatan vaatteeni asunnossa (ja sit niissä on semmoinen vähän ikävä tunkkainen tuoksahdus).

Huuhteluaineiden liikakäyttö pitäisi kriminalisoida!

Vierailija
2/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on ihana että pyykki tuoksuu ja näyttää puhtaalta. mahdatko tarkoittaa jotain omena, sitruuna, ruusuhajuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytämme huuhteluaiineita, koska pidämme niiden tuoksusta. Emmekä aio lopettaa edes WT-leiman pelossa ;-)

Mutta hyvin on asiat jos nykyisin huonojen alueiden kerrostalojen lapset haisee huuhteluaineelta. Silloin kun itse kävin koulua, niistä kunnan "alkkistaloista" tulevien lapset oli läiskäisissä, likaisissa ja tunkkaisen hajuisissa vaatteissa...

Vierailija
4/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kerrostalovuokralainen

Vierailija
5/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kerrostaloasuntoni on oma. Minä saan käyttää näin ollen huuhteluainetta.

Vierailija
6/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitaloissa asuvat ovat parempia kuin kerrostaloissa asuvat aloitus. Jättäkää jo tämä trolliparka rauhaan.

Vierailija
7/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeesti kannattaa vaihtaa ainakin hajusteettomaan huuhteluaineeseen jos ei halua kokonaan luopua. Ne hajustetut haisee aika kamalalle, ja se haju leviää ja tarttuu pitkäksi aikaa kun olette vaikka jossain kyläilemässä.

Vierailija
8/8 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää hajuvedet kaappiin. Tai älkää ainakaan kaatako koko pullollista päällenne, kun lähdette ihmisten pariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi