Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö hankkiutua raskaaksi siksi, että esikoinen (4v) saisi sisaruksen?
29.01.2013 |
Hän on jo pitkään valittanut ettei halua nukkua yksin, vaan haluaa nukkua ihmisen kanssa. Aiemmin yksin nukahtaminen sujui ihan hyvin, nyt on jo kohta kaksi tuntia odottanut sängyssä, että joku tulisi hänen viereen nukkumaan.
Vauva olisi aika hidas parannus asiaan... Meneekö tuo ihmisen kanssa nukkumisen kaipuu ohi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän se läheisyyden kaipuu häneltä lähde sillä että pukkaat toisen vauvan maailmaan, ja pystyt antamaan VIELÄ vähemmän läheisyyttä tälle isommalle vauvalle.
Pliis ota hänet viereesi nukkumaan, keneltä se on pois, seksiä voitte harrastaa vaikka olohuoneessa tai saunassa, kun lapsi nukkuu.
Ja sinä voit nukkua keskellä joten kaikki saatte läheisyyttä.
Emmä tiiä, mua jotenki säälittää se pikkunen kun haluaa nukkua ihmisen kanssa, voi pientä mussukkaa.. :(
Meillä 5 vee lapsi nukkunut meidän sängyssä mun vieressä koko elämänsä ja nyt vasta suunnitellaan sängyn ostoa.
sänky hänellä oli, vietiin pois kolmevuotiaana kun ei suostunut siinä nukkumaan kun kaipasi niin kovasti viereen.
uuden lapsen tullessa hän on toivottavasti jo siirtynyt omaan sänkyyn. jos ei ole. en minä häntä pois heivaa vaan on keksittävä joku muu ratkaisu.