äitini kommentit ärsyttää!
oikeastaan kyseessä on äitipuoli, koska omaa äitiäni en ole koskaan nähnytkään. hän alkoi seurustella isäni kanssa kun olin 4v ja ainoa äiti siis jonka muistan. hän on aina ollut todella siisti ihminen eikä voi ymmärtää alkuunkaan miten voi olla mahdollista että meillä on niin kamalaa kotona. meillä on nyt 3,5v täystuho ja 1kk ikäinen vauva, mieheni yksityisyrittäjä ja päivät venyvät. ei kertakaikkiaan mene jakeluun etten jaksa juosta hammasharjan kanssa pitkin nurkkia kuuraamassa koko ajan. minulla ei myöskään ole autoa joten kauppareissuihinkin menee helposti tunti pari vaikka kaupungissa asutaankin. menee kertakaikkiaan pinna noihin kommentteihin " herrajumala miten voitte asua täällä" ja vastaavaa. ja kun ei edes ole mielestäni likaista, tavarat sekaisin kylläkin.. siivoojakin käy kerran viikossa. tuntuu ettei äidillä ole mitään hajua siitä mitä pikkulapsiaika perheessä on! omasta lapsuudesta muistan vain sen että äiti ei ikinä ulkoillut kanssani vaan sisällä istuttiin, siistiä oli toki. seuraavaks taidan lyödä mammalle luutun käteen kun tulee arvostelemaan.
Kommentit (4)
Luulisi että vaikenee, kun näkee ettet todellakaan kuluta päivääsi sohvalla löhöten.
Tosin hän ei sitten muuta teekään kun tulee meille, eli alkaa heti tiskata (jos nyt sellaisia on) tai pyyhkimään pölyjä keittiössä. Tai päivittelee miten paljon täällä on tekemistä (=siivoamista)!
Mua ärsyttää se, ettei hän sitten juurikaan ole lasten kanssa kun tulee meille vaan tosiaan siivoaa!!!! Sama oli lapsuudessanikin, ei ollut ikinä aikaa tehdä mitään kanssani, siivosi vaan:(.
Meillä ei mun mielestä tosiaankaan ole mitenkään kamalan likaista. Meillä kaksi lasta ja molemmat olemme töissä, joten on sitä muutakin tekemistä kuin jatkuva siivoillu. Äitini oli kotirouva joten hänellä ei olekaan mitään muuta sisältöä elämässään kuin koti.
kun menin töihin niin tuli vielä joskus vara-avaimilla sisään ja tiskasi kun tulin kotiin.. vieläkin jaksaa arvostella, nyt on 3 lasta, iät 1, 3 ja 5v. jos ei kodissa ole sotkua niin sitten siitä kun en pidä itseäni kunnossa:( tuntuu vaan ettei sitä aikaa vaan jää.. meikkaan toki hieman ja käyn kampaajalla mutta enää ei montaa kertaa viikossa pääse eikä edes jaksa lähteä liikuntaa harrastamaan. kerran viikossa käyn kyllä pelaamassa sulkapalloa.
jopa vaikka heitä olisi 4! Kaikki riippuu vain ajankäytön maximoinnista.