Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään tarve miehillä on leikkiä kissa-hiiri-leikkiä heti

Vierailija
29.01.2013 |

kun ovat saaneet naisen kiinnostumaan itsestään? Vuoroin esittää kiinnostunutta, vuoroin kohtelee tylysti ja välinpitämättömästi...aarrrggghhhhh! Miten tuosta saisi lopun? Neuvoja?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ohjeeksi itselle kysyn et missä jamassa oma avioliittosi on kun homma on menny tuohon piteeseen ? Onko omalla miehen peli jo pelattu ?

Vierailija
2/24 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo todennäköisesti ole mitään kissa-hiiri-leikkiä, vaan osoitus siitä että hänellä on tunteita sinua kohtaan. Ei aina kehtaa tai kykene osoittamaan huomiota, so simple. Ajattelee, että näkyy kilometrin päähän jos katsoo sinua. 

Voi tietty olla joku pelimieskin, mutta eiköhän ne ole paremminkin sellaisia päällekäyviä ja vasta kun naiselta saa jo muutakin kuin hymyn, alkavat ottaa etäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olette varattuja, hänellä pyörii varmaan päässä monta ajatusta eikä ehkä ole valmis kuitenkaan pettämään, vaikka olisikin tunteita sinua kohtaan. 

Vierailija
4/24 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 22:56"]

Ei tuo todennäköisesti ole mitään kissa-hiiri-leikkiä, vaan osoitus siitä että hänellä on tunteita sinua kohtaan. Ei aina kehtaa tai kykene osoittamaan huomiota, so simple. Ajattelee, että näkyy kilometrin päähän jos katsoo sinua. 

Voi tietty olla joku pelimieskin, mutta eiköhän ne ole paremminkin sellaisia päällekäyviä ja vasta kun naiselta saa jo muutakin kuin hymyn, alkavat ottaa etäisyyttä.

[/quote]

Miten voit tietää/olla varma tällaisesta? Itse miettinyt ihan samaa omalla kohdalla, mutta kun ei voi oikeasti tietää :(

Vierailija
5/24 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se kun hävettää että antaa tunteilleen vallan, etenkään kun ei saisi mitään yrittää, varattu kun on. Ollaan pari päivää vähän matalammalla profiililla, sitten välillä taas retkahtaa haaveilemaan. Ei se ole helppoa...

Itse en ole ollenkaan varma, onko ihmistä yksiavioiseksi tarkoitettu. No, tämä on ehkä monitahoisempi aihe jota ei syytä sotkea tähän keskusteluun..

Vierailija
6/24 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos sulla on kotona mies jolle riittää vielä tunteita ,älä heitä sitä menemään .Työpaikka ihastus ,molemmat varatut,jos vielä lapsia molemmilla !!! Kaiva jostain Se voima : Älä tee sitä !!! Liian monta asiaa ja ihmistä kärsii ( myös lapset )

Vierailija
7/24 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko yhtään tämän säätäjä/pettäjä/tylyttäjä miehen taustoja ? Jos et ,oot melko hataralla tiellä ! Ehkä hurmaus nro.3...

Vierailija
8/24 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varattu, samoin työkaverini. Mies osoittaa vuoroin kiinnostuneisuutta ja kun siihen vastaan, on seuraavana päivänä tyly. Tulen hulluksi kohta! Olen niin ihastunut häneen ja hän minuun, siitä olen ihan varma. Silti kohtelee mua vuoroin kuuma-kylmä- mentaliteetilla. Jos kerta huomaa myös minun kiinnostuksen, miksei tee aloitetta?? Kun on se aloitteellisempi ollut alusta asti. En osoittaii kiinnostusta ketään kohtaan, jos en sitä olisi. Mikä syynä? En halua moraalisaarnoja, tiedän etti pettäminen ole oikein :(

Vierailija
9/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole miesten ominaisuus. Sinun kohteesi kuvittelee olevansa mestari näissä peleissä ja on lukenut oppinsa naistenlehdistä tai sitten vain ei ole kiinnostunut aidosti, kiusaa sinua. Ihan selvä narsisti, eiks jeh.

Vierailija
10/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen mystinen mies ja lähes saavuttamaton omien polkujen kulkija" -syndrooma. Kestin sitä nuorempana monen miehen kanssa ja se ei tehnyt mitään muuta kuin latisti itsetuntoani.

Sehän ei kerro mistään muusta, kuin että pienellä itsetunnolla varustettu mies haluaa pitää takaporttia auki, jos sieltä tulisikin se satujen prinsessa vastaan, ja jos näin ei käy, niin Sinä ymmärtäisit millainen aarre sinusta on kiinnostunut.

Kun ekan kerran vastasin samalla tavalla huutoon, oli teho aika mykistyttävä. Itse olin hirveän ihastunut, mutta tajusin, että nyt loppuu miesten vedätys ja annoin samalla mitalla.

Eräänä iltana kivan illan jälkeen menimme miehen luo ja hän taas sanoi todella tökerösti jotakin. Sitten kuitenkin selvästi odotti seksiä.

Ilmoitin vaan, että mä olen ihan liian arvokas tollaselle paskalle ja puin päälleni viideltä aamulla ja häivyin paikalta. Enkä soitellut perään. Enkä vastannut pariin päivään.

Mies oli yhtenä kysymysmerkkinä ja ihmetteli, että eikö mulle voi mistään kommentoida.

KOmmentoida voi, mutta ei loukata suhteen alkuvaiheessa.

Vierailija
11/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole miesten ominaisuus. Sinun kohteesi kuvittelee olevansa mestari näissä peleissä ja on lukenut oppinsa naistenlehdistä tai sitten vain ei ole kiinnostunut aidosti, kiusaa sinua. Ihan selvä narsisti, eiks jeh.

Mitä jos sille vain puhuisi asiasta? Sopisi että jatkossa vain ollaan hyviä työkavereita, ei muuta. Olen yrittänyt olla ystävällinen, mutta mies ei ikään kuin halua ystävällistä suhdetta, vaan tuolla leikillä ylläpitää jännitettä, miksi???

Vierailija
12/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukkaa peluriin aikaasi, vaan jatka etsimistä, niin huomaat, että löytyy mies, jonka kanssa niitä pelejä ei tarvitse pelata.

Vierailija
13/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keksit jotain parempaa tekemistä. Leikkiköön noita hippojaan ihan keskenään.

Vierailija
14/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lopetat miehen huomioimisen. Älä ole kiinnostunut, elä noteeraa, ole ystävällinen kuin vieraille. Ja muista, että mikään tapaamisaika ei nyt sovi, mutta ilmoitat, jos tulee muutoksia. Niitä ei tule.

Vierailija
15/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sille vain puhuisi asiasta? Sopisi että jatkossa vain ollaan hyviä työkavereita, ei muuta. Olen yrittänyt olla ystävällinen, mutta mies ei ikään kuin halua ystävällistä suhdetta, vaan tuolla leikillä ylläpitää jännitettä, miksi???

Jännite luo hauskuutta hänen tylsiin työpäiviinsä ja pelailee kanssasi silloin kun huvittaa, useimmiten ei huvita. Ajattelepa nyt itsekin: jos olet todella ihastunut johonkin ihmiseen, alatkö nälviä häntä ja herutella? Et, vaan kieriskelet iltaisin lakanoissa ja tuijotatpuhelinta, mietit millaista olisi saada vist tai lähettää sellainen itse.

Kun se ihminen tulisi sinua töissä vastaan ja hymyilisi erityisellä tavalla, menisivät polvet veteliksi.

Ihastuksen kohteesi panisi taatusti peliin kaiken charminsa ja kutsuisi vaikka töiden jälkeen syömään/ viikonloppuna tuopille,jos tuntisi samoin kuin sinä.

Unohda häne vaan. Tervehdi iloisesti jatkossakin ja jätä muuten lehdelle soittelemaan.

Etsi kumppaniksesi se hiljaisempi mies, joka on katsellut sinua hiljaa ja ujona jo kauan aikaa uskaltamatta tehdä asiasta numeroa. Sellaisesta saat paljon luotettavamman ja kunnioittavamman kumppanin kuin tuollaisesta Vuiidakon Kuninkaasta.

Vierailija
16/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta työkaveria, mutta loukkaa h änen käytös. Jos ei kiinnosta niin olisi ihan normaali edes. Muiden naisten kanssa on kuin kuka tahansa työkaveri...p

Vierailija
17/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytös siten tuollainen?

Vierailija
18/24 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa niitäkin, jotka kohtelevat naisia hyvin, kunnioittavasti ja kauniisti.

Vierailija
19/24 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ihmettelen. Että kuukausi tolkulla ei tiedetä mitä halutaan. Kuitenkin ollaan siinä ja tavataan. Tollaset miehet pitää vaan unohtaa. Turha särkeä sydäntään moisen paskan takia.

Vierailija
20/24 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat saaneet naisen kiinnostumaan itsestään? Vuoroin esittää kiinnostunutta, vuoroin kohtelee tylysti ja välinpitämättömästi...aarrrggghhhhh! Miten tuosta saisi lopun? Neuvoja?

olevansa niin erinomaisia ja ainutlaatuisia, että kaikki naiset suurinpiirtein haluavat heidät omakseen. Odottelevat, että jospa vielä parempi saalis tulisi näköpiiriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi