hämmästys eräästä blogista
Lueskelen mielelläni erilaisia blogeja, muieluiten sisustukseen ja lifestyleen liittyviä, myös ihan arkihöpinä käy.
Suosikkilistalleni kuuluu blogeja laidasta laitaan, useampia täällä haukuttuja ja monia tuntemattomia.
Olen lueskellut erästä blogia (ei muistaakseni ole mikään täällä haukuttu tai mainittu, joten sherlokit antakaa olla:) )ja kaikesta on saanut sen vaikutelman, että varakkuutta löytyy. Välillä olen kyllä miettinyt, että blogissa esitellään kovin herkästi juuri niitä laadukkaita vaatehankintoja, ehkä hieman liikaa suhteessa muihin postauksiin (ei postaile päivittäin) - itse olen tottunut siihen, että todella varakas ei niistä hankinnoistaan oikeastaan puhu.
Nyt sitten katsoin kyseisen blogistin huutonet-kohteet ja olin ihmeissäni - kohteiden perusteella bloggaaja ostaa (Stockalta?) tavaraa ja myy eteenpäin huutonetissä ns. "laput vielä kiinni" tuotteina. Siis häh? Ajatus kiireisestä ja varakkaasta bloggaajasta rapisi tyystin ja mieleen tuli kuva perheenäidistä, joka koluaa Stockan outletiä ja naputtelee kohteita huutonettiin. Pyh.
Kommentit (3)
Vaikea sanoa kun ei tiedä mistä blogista on kyse. Mutta voisko olla että myy hutiostokset huutiksessa? Niin nimittäin minä teen vaikken olekaan bloggari. Käytetyt vien kirpputorille enkä jaksa naputella huutikseen kuin arvokkaammat tavarat.
itselleni tulee myös välillä hutiostoksia, mutta bloggarin huutislista on jo sellainen, että tulee trokaus mieleen. Tai sitten kärsii jostain ostomaniasta.
Vaikea sanoa kun ei tiedä mistä blogista on kyse. Mutta voisko olla että myy hutiostokset huutiksessa? Niin nimittäin minä teen vaikken olekaan bloggari. Käytetyt vien kirpputorille enkä jaksa naputella huutikseen kuin arvokkaammat tavarat.
itselleni tulee myös välillä hutiostoksia, mutta bloggarin huutislista on jo sellainen, että tulee trokaus mieleen. Tai sitten kärsii jostain ostomaniasta.
Siis oliko niitä uusia kohteita sitten kymmeniä? Jos on muutamia uusia niin en nyt alkaisi vetää siitä vielä mitään johtopäätöksiä. Mutta eikös monet bloggarit shoppaile paljon niin että varmaan niitä hutiostoksiakin kertyy? Mulla kyllä niitä kertyy ilman blogiakin.
Mistä muuten tiedät että se on jonkun bloggarin tunnus vai mainostaako niitä blogissaan? Tuskin siinä on mitään salattavaa jos kerran mainostaa kohteitaan. Noita kunnon trokareita kyllä on huutis nykyään pullollaan.