Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kaunis nainen! Onko sinulla enemmän vai vähemmän miespuolisia kavereita kuin vaatimattoman...

Vierailija
29.01.2013 |

näköisillä naispuolisilla tuttavillasi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten viihdyn poikien/miesten seurassa enemmän (tykkään tehdä poikien juttuja). ja kouluaikoina oli enemmän poikia kavereina. ulkonäölläni ei ollu asian kanssa mitään tekemistä vaan luonteellani.

-vaikka olen kuulemma kaunis ja muodokas

Vierailija
2/4 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan olevinaan yksi miespuolinen kaveri, mutta paljastui että hänellä olikin ollut vähän muut aikeet kuin kuvittelin, enkä ole sittemmin enää viitsinyt ylläpitää tätä "kaverisuhdetta".

Ja sitten on tietysti naispuolisten kaverien miehet ja miehen kaverit, mutta en ole itse koskaan heidän kanssaan varsinaisesti ystävystynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin. Lähes kaikilla kavereillani on enemmän mieskavereita kuin mulla. ja kauneus on katsojan silmissä...että mites sitä sitten mitataan kuka on kauniimpi kuin toinen?

Vierailija
4/4 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättyvät siihen kun haluavat housuihini. Enkä väitä että kaikki miehet minua haluavat, taidan vain itse olla ihan höynä. Suhtaudun kaverillisesti, en flirttaile joten miespuolinen ymmärtää jo alussa mistä on kyse. Aluksi ovatkin kaveria mutta sitten ajan päästä alkaa vonkaus. En tiedä oikeastaan itsekään missä vika, vai onko muidenkin naisystävieni mieskaverit tällaisia mutta he eivät vain puhu siitä?

Itse taidan olla hiukan säikky enkä siedä minkäänlaista seksiin painostamista hyvin rankkojen kokemusten jälkeen. Mielelläni olisin miesten ystävä mutta se ei tunnu kelpaavan tai riittävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi