Millaisia havaintoja teit kun alkuihastus oli ohi?
Minä huomasin, että mies on melko lyhyt ja tavallisen suomalaisen näköinen. Aluksi näin hänet todella komeana. :)
Kommentit (7)
Joten olin tietysti ihan huumassa vielä. Pettymys oli suuri, kun tietokone tuli taloon. Siinähän se mies sitten viihtyi, pelasi, pelasi ja pelasi. Ennen koneen saapumista oli kivaa, tehtiin kaikkea yhdessä jne. Olin saanut sen käsityksen, ettei hän juurikaan ole tietokoneella viihtyvää sorttia - kun tapasimme, hän oli vain töissä ja töiden jälkeen jossain menossa tai minun kanssani ulkona.
mies on karmea nörtti (pieni, hintelä, silmälasit ei ihan tätä päivää, pukeutumistyyli pappamainen) ja as-piirteitä (tai sekopään) löytyi vaikka kuinka. Mies väitti olevansa urheilullinen mutta pikkuhiljaa alkoi paljastua, ettei nyt ihan ole.
Terveisiä vain JM
joka vaatii muilta aivan valtavasti mutta on ällöttävän lempeä itselleen.
Oma mieheni ei ole paljastunut radikaalisti erilaiseksi alkuhuuman jälkeen.
Päivä päivältä tykkään enemmän ja kunnioitan häntä. Onhan niitä "vikoja" meissä kaikissa, mutta pidän hänestä juuri tuollaisena kuin hän on
että mitä jäi "huomaamatta", mutta ei ole vielä mitään kamalaa tullut vastaan. Ehkä viisi yhteistä vuotta on vielä liian vähän? ;)
Toki pieniä ärsyttäviä tapoja, joita ei alussa edes huomannut tai joita piti persoonallisina/söpöinä, on ilmaantunut. Niidenkin osalta paljon riippuu omasta asenteesta, eli en jaksa välittää "vioista", koska ne ovat pikkujuttu kokonaisuuden rinnalla.
Jos joku pitää mainita, niin pahin lienee miehen lapsellisuus joissain asioissa. Alussa pidin miestä "poikamaisena" kun hän hullutteli ja keksi aina kaikkea päätöntä, nyt kun pitäisi jo vähän aikuistua ja ottaa asiat vakavemmin, sama tyyli jatkuu ja moni vakava keskustelu on kääntynyt stand up -komiikaksi...
yhä uudelleen, repertuaari ei olekaan loputon :)
On myös hyvä isä, ihan sillä tavalla kuin olin katsonutkin heti alkuun -mutta pienten lasten kanssa. Teinien kanssa muuttuu itsekin ihan teiniksi. Huoh.